פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע, תיקון גרוע, נזק כספי ,עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכבת 8 פתח תקווה כתובת:
חנות סמסונג מובייל סניף תל אביב עיסקי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון נייד סמסונג בנובהבר 2013 ואחרי זמן מה התחילו בעיות.
הבאתי אותו לתיקון בחנות סמסונג שבדיזנגוף סנטר.המסך נכבה,סוללה התחממה וכדי להדליק אותו היתי צריך להוציא סוללה.אחרי תיקון הוא עבד זמן לא ממושך ואז הבעיות חזרו.ככה תיקנתי אותו עוד פעם,לאחר מיכן קניתי סוללה חדשה באותה חנות אך בעיות חזרו פעם אחרי פעם. בקיץ 2015 היתה אותה בעיה והבאתי את המכשיר עוד פעם.אחרי שחזר מטיפול הבעיה לא נפטרה.התקשרתי לסמסונג (*6963) ונאמר לי שבתעודת תיקון היה כתוב שצריך לבדוק מטען וכרטיס זכרון.משום מה אף אחד בחנות בדיזנגוף לא אמר לי את זה.בחברה אמרו לי עוד פעם ללכת לתיקון ולהביא מטען וכרטיס זיכרון ואם זה לא יעזור להתקשר שוב.ב20.10.15 הגעתי לדיזנגוף ונאמר לי שביטוח נגמר באוגוסט וצריך לשלם 90 ש"ח.אמרתי שזה לא יכול להיות כי קניתי מכשיר בנובמבר.העובד אמר לי שאני יכול לשלם או ללכת להביא חשבונית כי במחשב רשום רק שביטוח לחברה שממנה קניתי נגמר באוגוסט.למזלי קניתי את הנייד בחנות בדיזנגוף וזה היה קרוב כי אני נכה 100% ולא קל לי כל פעם ללכת ממקום למקום.הבאתי חשבונית ונתתי את המכשיר לתיקון חוזר.אחרי כמה ימים התשרו אלי מחנות ואמרו שיש לי תקלה במסך ולהחליף אותו יעלה לי בסביבות 450 ש"ח!והמכשיר מתחמם וסוללה נגמרת מהר בגלל שיש לי אפליקציית "ויבר" אמרתי שזה לא יכול להיות בגלל זה כי הוא התחמם גם לפני וגם שלא השתמשתי בויבר. לקחתי את הנייד בלי לתקן והוא עדיין מתחמם ואותה בעיה עם המסך והוא עדיין איטי למרות שאין לי אפליקציית "ויבר". יום למוחורת רציתי לשמוע מוזיקה אך גיליתי שתכנאי מחק כמעת כל המוזיקה וחלק מהתמונות מכרטיס זיכרון !!למרות שבסמסונג אמרו לי ששום דבר לא ימחק ובתיאור תקלה היה רשום לא לאפס כרטיס זיכרון.זה מאוד מעצבן כי חלק מהמוזיקה הורדתי בתשלום מאינטרנט והיו שם תמונות די יקרות לי!!התקשרתי לסמסונג כדי להתלונן ואמרו לי שתלונה התקבלה ויחזרו אלי עם התשובה עד 3 ימים. היום שאני כותב את זה עברו כבר 4 ימים,אף אחד לא חוזר אלי, הטלפון איטי,המסך לא תמיד מגיב ואין בו כמעת מוזיקה שאספתי הרבה זמן.
אני מבקש עזרה כי אני מרגיש שממש עובדים עלי, שילמתי הרבה כסף על הטלפון הזה וקיבלתי שרות גרוע ,הרבה בעיות וגם נזק כספי ויחס ממש לא נעים.אני נחה שלא עובד ולא יכול להרשות לעצמי לקנות מכשיר חדש כל פעם שחברה מתיחסת אל לקוחותיה בזילזול כזה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה