פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
קניתי בתאריך 1.10.2015 מכשיר סמסונג a7
מחנות סמסונג סניף קניון עיר ימים בנתניה.לאחר כחודש וחצי
(המכשיר התקלקל(המסך לא עבד
הפקדתי את המכשיר לתיקון באותה חנות סמסונג .המכשיר נשלח לתיקון במעבדה המרכזית הפתח תקווה .ושם נאמר לי שהמכשיר נפתח במעבדה אחרת ולכן אני צריך לשלם 690 ש'ח .אני מציין שהמכשיר אף פעם לא נבדק באף מעבדה חוץ מאשר המעבדה שלהם.הרי הטלפון עצמו נקנה רק לפני חודש וחצי ואני לא מוצא שום הגיון ללכת למעבדה אחרת אם יש לי אחריות של סמסונג.
לאחר בדיקה באינטרנט הבנתי שהחברה הזאת היא פשוט עובדת על אנשים בעניים ויש הרבה תלונות באינטרנט(סקיילקס קורפוריישן בע'מ,סאני מובייל)
אבקש את עזרתכם
בתודה מראש
כספי סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה