פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע בתקלת מכשיר חדש יחסית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כחודש מסרתי את הטלפון שלי לתיקון בעקבות בעיה בטעינה. הפקיד שקיבל את המכשיר התעקש שהבעיה לא בסוללה אלא בטעינה. כמו כן הוא טען שבגלל שיש סדק קטן במסך צריך להחליף את המסך בעלות של 600 שח.
כשעברו 10 ימי עסקים קיבלתי את המכשיר בחזרה אולם התברר שהם לא תיקנו את הטעינה אלא רק החליפו מסך. כשפניתי אליהם שוב הם אמרו ששכחו ולכן השארתי את המכשיר שוב. כשעברו שוב 10 ימי עסקים הם התקשרו אלי ואמרו שבעצם הבעיה היא לא בטעינה אלא בסוללה שכרגע אין במלאי ואני צריך לחכות.
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה