פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים Gear Vr שלא סופקו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מכשיר נייד בסניף מול הים אילת, חלק מהעסקה היו המשקפיים שבנושא. בתאריך 25.4.16 קבלתי הודעה לאסוף את המכשיר בסניף פ"ת. שלחתי מיילים שלא נענו ופניתי טלפונית לשירות הלקוחות בבקשה לשלוח את המכשיר לסניף אילת. בכל פנייה הובטח לי שתוך יומיים אוכל לאסוף את המכשיר בסניף מול הים באילת. הגעתי מספר פעמים ובכל פעם נתקלתי בתשובה שלילית מהמוכרים. בשבוע שעבר בקשתי לדבר עם מנהלת החנות, הגב' לירית שאף נתנה לי את מס. הנייד שלה. אתמול כתבה לי הודעה שהזמינה לי חדש כי לא מוצאים את שלי ושאגיע היום והיא תטפל בעניין. הגעתי, הגב' לירית לא הייתה, נאמר לי שהיא תבוא בעוד כמה דקות, אחרי חצי שעה ניסיתי לברר כמה דקות עוד אצטרך לחכות ולא קבלתי תשובה עניינית, רק שהיא אוכלת. לאחר 45 דקות עזבתי את המקום. פניתי שוב טלפונית לשירות לקוחות ובקשתי לדבר עם מנהל, הטלפן התעקש לטפל בי ושוב התחייב כי המכשיר בדרך אלי. בשלב זה החלטתי לסיים את השיחה, האיש התקשר אלי ושוב ביקשתי לדבר עם מנהל, תשובתו הייתה שזה לוקח 24 שעות ולכן שוב סיימתי את השיחה. כשהחברה לא נותנת לי שירות וגם במשך 4 חדשים לא הצליחה להעביר אלי את המשקפיים.
בזבוז זמן סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה