פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא אמין. התנערות מאחריות. נושא התלונה:
מרדכי רועי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנא שתפו ושנדע לא לרכוש מוצרים מחברה שלא מכבדת את עצמה. ולא יודעת לכבד את הלקחות שלה שקונים בלי סוף מוצרי טלפון חשמל

במשך חודשים של ויכוחים אינסופיים עם מנהל פניות הציבור ושירותי הלקוחות ללא פתרון ללא מענה. ניתוקין ממושכים. שקרים של נציגים מנהלי מכירות בסניף מלחה.
הכל אצלי מתועד ומוקלט.
ומנהל שירות פניות הציבור מצדיק אותי.אבל המנהל מעליו לא מוכן לתת לי הקלטות מטעמם. והפתרון הגדול לכל בעיותיי מטען חינם.
ביזיון שאנחנו הישראלים ממשיכים ליפול בחברות הגדולות בגלל שהם מותג.
זהו מכתב עם כל מה שקרה לי.

חברת סמסונג /סאני
ישראל

בתאריך 19.5 רכשתי מכשיר Samsung Galaxy S7 Edge מחנות K.S.P באילת, עבורו שילמתי סך של 3287 ₪.
מיד עם רכישתו החלו להופיע ליקויים במכשיר ,המיקרופון היה תקול שכן לא שמעתי בעת שיחה , התראות ,ומוזיקה וכיו"ב.
בתאריך 25.5.16 פניתי לסניף Samsung בקניון מלחה, המכשיר הוחלף למכשיר חדש.
כעבור מספר שבועות החלו להופיע ליקויים גם במכשיר החדש שהוחלף. השיחה לא מתנתקת, המכשיר "נתקע" לכ10- דק ,ניסיתי לגעת בלחצני ווליום ,כיבוי , כפתור בית והמכשיר לא מגיב , וגם כאשר המכשיר כבוי זאת אומרת שמוצגת השעה במסך (ALLWAYS DISPLAY ON) המסך שחור ולא מגיב לשום כפתור במכשיר(מצולם בסרטון) .
פניתי שוב לחנות SAMSUNG בקניון מלחה ונאמר שהמכשיר זקוק לצריבה מחודשת של התוכנה. מסרתי את המכשיר לתיקון , כעבור מספר שעות , לאחר שימוש במכשיר, התקלה חזרה על עצמה ושוב כ-10 דק המכשיר לא מגיב, מסך שחור... וכו', פניתי לחנות בשלישית והתשובה הייתה שיש צורך להחליף לוח הדבר שווה ערך להחלפת מכשיר חדש, עפ"י דברי הנציגים .
כמובן שסירבתי ודרשתי החלפת מכשיר, שכן המכשיר חדש בן חודש 23 יום ואין שום סיבה לתיקונו. נעניתי בשלילה ונאמר לי לפנות לשירות הלקוחות. פניתי לשירות לקוחות מספר רב פעמים והתשובה הייתה אנחנו לא מחליפים מכשירים אלא מתקנים . כמובן שלאחר פניות רבות הועברתי לטיפולו של מנהל השירות שגם הוא לא ידע לספק לי את התשובות, פניתי פעמים נוספות והועברתי בין נציגים ובין מנהלי שירות נוספים, אולם לצערי הרב עד היום נותרתי ללא מענה.
אבקש לציין כי לאור השתלשלות העניינים המתוארת לעיל נוצרה בי ההרגשה שבחברת סמסונג אין כתובת לפניות. השירות בסניפים וכן בשירות הלקוחות לוקה בחסר וטעון שיפור .


בנוסף, בתאריך 23.5 רכשתי משקפי VR מאתר סמסונג ע"י סריקת ברקוד, לאחר שבוע קיבלתי מסרון שהמוצר הגיע לסניף מלחה. פניתי לסניף במטרה לאסוף את המוצר אולם לצערי נטען כי המוצר לא נמצא ויש להגיע בעוד יומיים. הגעתי בשנית לאחר מספר ימים אולם המוצר לא הגיע . וכך המשיכה ההתנהלות במשך חודשים הגעתי לסניף ונטען כי המוצר לא נמצא ויש להגיע בעוד ימים ספורים.... שוחחתי עם סגן מנהל הסניף שלא טיפל ולא נתן מענה!!!
במוצאי שבת, בתאריך 2.7.16 פניתי פעם נוספת לסגן מנהל הסניף, ששמו בן, ונעניתי כי "יש בלאגן בסניף עם לקוחות מסוימים שהזמינו משקפי הvr . כרגע ביצענו הזמנה חדשה ותאלצו להמתין ,כמובן שבזמן "ההמתנה " יצרתי מספר פעמים קשר עם השירות לקוחות של סמסונג שוחחתי עם המנהלת שירות דנה .שטענה כי העיכוב נבע מטעות ברישום וכרגע המוצר נמצא בסניף ירושלים .
בת זוגתי הגיעה בתארך 8.7.16 לסניף מלחה, נציגת השירות שנכחה במקום החלה לחפש המשקפיים בסיועה של מירי מנהלת הסניף, כמובן שהמשקפים לא נמצאו, ויתרה מכך בשיא החוצפה נאמר לה "שאין מה לעשות יותר וזו בעייתנו". לפתע גברת מירי נזכרה שהגיע לקוח אסף את המשקפיים כשבת זוגי ביקרה לעיין באסמכתא חתומה על ידו היא טענה "אני עובדת כבר 12 שעות לא אחפש לך את האסמכתא, רק מחר כשאתפנה" לאחר התעקשותה של בת זוגי הגב' מירי חיפשה ומצאה את המסמך החתום ע"י גורם אחר, שאין לי שמץ של מושג מיהו.
יש ברשותי הקלטה של אופן הדיבור של מנהלת סניף מלחה
חשוב לציין שלא נתבקש מבת זוגתי מספר הזמנה, או מסמך מזהה ,או אשראי ממנו בוצעה הזמנה לזיהוי ולמרות זאת חיפשו המשקפיים , מה שמלמד על אופן ההתנהלות בסניף..
יש ברשותי אסמכתא שאדם אחר שאיני מכיר חתום עליה ולקח את המוצר, יש ברשותי תדפיס בנק המעיד על רכישת המוצר שורה תחתונה שילמתי מכספי כסף עבור מוצר שלא קיבלתי
בסניף ציינו שנלקחה מס' הזמנה מהאדם החתום על האסמכתא אך בשירות לקוחות טוענים שנלקחה ת.ז כלומר אין סנכרון בין השירות לקוחות לבין מנהלת הסניף .

מתיאור השתלשלות האירועים לעיל עולה כי ההתנהלות של חברת סמסונג הן בסניף והן בשירות הלקוחות לוקה בחסר דבר שמעיד אולי על מדיניות החברה. רכשתי מוצר תקין סוג א' ושילמתי עליו ממיטב כספי אולם קיבלתי מוצר פגום כאילו היה סוג ב'.!!!!
לאחר 23 יום לא נראה לי שיש מקום לתקן המוצר אלא להחליפו בחדש!!!
בשני המקרים שתוארו לעיל, ההתנהלות הייתה בלתי שירותית ובלתי מקצועית והיחס היה משפיל מביש פוגע ובלתי אדיב.
המכשיר כיום בן חודש 23 יום, כאמור. אני דורש לקבל מכשיר חדש תקין וכמו כן אני מבקש לקבל לאלתר את המשקפיים אותם רכשתי במיטב כספי ולא קבלתי. שאם לא כן אני שוקל להמשיך בנקיטת צעדים

בכבוד רב
רועי מרדכי
רח'
טלפון ליצירת קשר :

העתקים:
הארגון לאמון הציבור באמצעות פקס מס'03-5601384
המועצה הישראלית לצרכנות פקס מס' 03-6241035
משטרת ישראל ,מס' תלונה -297762\2016
מצ"ב הקלטת מנהלת הסניף ,חתימת הלקוח שלקח את המשקפיים שלי,וסרטון המכשיר התקול.
בברכה ,
רועי מרדכי
בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה