פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים לתיקון מכשיר שנמצא תחת באחריות נושא התלונה:
אובשני יערה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אשמח לעזרתכם בהתנהלות מול חברת סמסונג שמסתבר שאצלם המילה שירות היא מילה גסה וחסרת משמעות.
אני רכשתי מכשיר בעלות של מעל 3,000 ש"ח לפני שנה ושמונה חודשים, המכשיר נמצא באחריות שלהם עד יוני 2017.
כיוון שישנה תקלה במכשיר ניגשתי לסניף סמסונג בקניון איילון ושמתי את המכשיר בתיקון (בטרייה נגמרת מהר, קילופים בפנל אחורי וכו').
ומפה מתחילה השתלשלות פשוט מכפירה, יצרו איתי קשר וטענו שעל מנת לתקן את המכשיר אליהם לפתוח את הפנל האחורי דבר שיגרום כנראה לשבר ולכן עליי לשלם 184 ש"ח במידה ואני רוצה שיתקנו כי הם חייבים להחליף את אותו הפנל המדובר.
הסברתי שאין ברצוני לתקן את הפנל בעלות כזו אלא רק את התקלה במכשיר (ששוב אזכיר נמצא באחריות) לכן נשמע לי כמו בקשה מאוד הגיונית שבאחריותם לעשות.
התשובה שקיבלתי היא שאין אפשרות לעשות זאת ושעליי לשלם במידה ואני רוצה שיתקנו את המכשיר, ביקשתי לדבר עם מנהלת שהובטח שתחזור אליי תוך יום אך גם זה לקח יומיים ואפילו לא ראו לנכון להתנצל.
מול אותה מנהלת התנהל ויכוח נוסף והסכימה לתת לה 10% הנחה ושאשלם "רק" 165 ש"ח על התיקון למרות שאינני רוצה לתקן את הפנל אלא רק את הבעיה במכשיר אך הם לא מוכנים לתקן בלי התשלום הנ"ל.
שביקשתי מנהל מעליה אמרה שאין ויהיה רק עוד שבוע.
לאחר השיחה מולה פניתי לשירות לקוחות של סמסונג שם ענה לי נציג שבאמת ניסה לעזור דיבר עם מנהל אך חזר אליי בתשובה "של לא נראה לי שזה הולך להשתנות למרות שאני מאוד מבין אותך ומסכים איתך וכנראה שגם אני לא הייתי משלם על התיקון זה נשמע הזוי" ואין ספק שהוא צודק.
לצערו לא היו לו תשובות מעבר ואמר לי שעליי להמשיך ולהתמודד עם אותו המוקד שבו ניהלתי כבר שיחה עם מנהלת שנתנה לי תשובות לא הגיוניות, מוקד השירות של סמסונג לא יכול לעזור לי בנושא.
אז אני שואלת, האם חברה כמו סמסונג לא מסוגלת לעמוד בהתחייבותה לאחריות על המכשירים היקרים שלה?
מדוע אני חייבת לשלם על פתיחת פנל כי בתיקון שלהם הם ישברו אותו ולא מוכנים לתקן בלי זה?
היכן נשמע דבר כזה הזוי ולא הגיוני בעליל?
אשמח לעזרתכם בנושא,
יערה
כספי סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה