פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע, תיקון גרוע, נזק כספי ,עוגמת נפש נושא התלונה:
איס אורית שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי, שמתי מכשיר סמסונג נוט 5, לתיקון בתאריך 20/02/2017 בחנות סמסונג סניף ראשל"צ. תעודת תיקון מספר- 2747138. לאחר מספר ימים חזרו אלי כי התיקון כרוך בתשלום של 900 ש"ח לערך. מכיוון שהמכשיר כבר היה אצלהם מספר ימים עד שחזרו אלי ובעקבות כך שאני חייבת את המכשיר לצורכי עבודה ביקשתי יום למחרת לתקן ושילמתי את התשלום באשראי. לציין כי לא הביאו לי פלא חלופי בטענה שאין בחנות וכי נאלצתי להשתמש בטלפון ישן מאוד שלא מתאים את צרכי העבודה שלי. ב-6/3/2017 שוחחתי עם נציג בשם רומן לברר מה קורה עם המכשיר, הנ"ל טען כי הוא צריך לברר ויחזור אלי עם תשובה ב 7/03/2017 בסביבות השעה 11:00 לערך. אף אחד לא חזר! ב08/03/2017 בשיחה עם נציגה בשם ליאור ציינה כי חסר להם חלק ואין צפי לתיקון המכשיר. אמרתי לה, למה לא עודכנתי אם הייתי יודעת לא הייתי משלמת וכן מתקנת במקום אחר. ביקשתי לשוחח עם מנהל והועברתי למנהלת בשם שרון. שרון ציינה כי היא מבינה את הבעיה והחוסר צדק ותחזור אלי עם תשובה ופיצוי עד השעה 17:00. שוב פעם לא חזרה. בשעה 15:24 חזרה אלי הנציגה בשם ליאור וטענה כי המכשיר תוקן וימתין לי בחנות החל מהשעה 17:00. יצאתי מוקדם מהעבודה מתל אביב לכיוון ראשון לציון, פקקים של שעה + המתנה בחנות, הנציג אומר לי " למה אמרו לך לבוא לקחת , המכשיר יהיה מוכן רק מחר". ממש מלחמת התשה. 09/03/2017 חזרתי שוב בטלפון אל נציג וביקשתי שישלחו לי את הפלא עם שליח, טענו שאין באפשרותם. הסברתי להם כי איני מתכוונת לנסוע שוב לקניון הזהב על טעות שהם עשו. הועברתי למנהל בשם יבגני שדיבר אלי בצורה מאוד מזלזלת ואמר לי שאין מה לעשות , שרון לא נמצאת, לא ניתן לדבר עם מנכ"ל החברה והם לא מתכוונים לשלוח לי את הפלא. ציין כי אין מה לעשות ושאפנה לתלונות הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה