פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במוצר חדש ואין התייחסות מצד חברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר חדש בחודש מאי דרך מבצע של משרד התשתיות, לאחר שהוא הגיע לביתי 14/06ראיתי שתי מכות בדלת התחתית ורעש נורה חזק מהמנוע או מדחס. כאשר התקשרתי לחברה של SAMSUNG אמרו לי שיזמינו מפקח שיראה במה מדובר. כאשר הוא הגיע ביום 12.6 אמר נכון צריך להזמין תכני וזה יקח יומיים, לאחר שבוע אף אחד לא התקשר ואני התקשרתי בעצמי לחברה, כאשר היתי על הקו שעתיים. ואז נציגה אמרה שהדלת לא נמצא בלאי וצריך להזמין מחו"ל וזה יקח בערך שלושה שבועות, וכאשר שאלתי לגבי הרעש היא הנתה אותי למוקד אחר. וכשאלתי למה היא לא התקשרה להגיד לגבי הדלת היא אמרה שהם מתקשרים מתי שמוצר יהיה בידיהם. ובגלל שזה מוצר חדש שעוד לא עבר שבועיים כאשר הוא אצלינו הוא כבר אם תקלות, אז רציתי לדבר עם מנהל כדי שיחליפו מוצר אמרו שמנהל ביומי ראשון ושני לא נמצא במשרד וכאשר אמרתי שיחזור אלי אמרו אנחנו נמסור אבל את יכולה לנסות להתקשר בעצמך. איך זה הגיוני שאני מקבלת מהתחלה מוצר פגום ואף אחד לא מתייחס לבעיה וגם לא אחד אין מענה נורמלי. אני פונה אליכם כדי שתעזרו לי לפתור את הבעיה שלי. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה