פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר סלולרי עם פגם ייצור נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
תיאור הבעיה:
א.גנ
שלום רב
קניתי מכשיר סולרי מחנות באג ב הרצלייה בתאריך 12-06-12מדגם SAMSUNG Y בסך 780 שח ( הסכמתי לשלם יותר ממחיר השוק בכדי לקנות בחברה מסודרת עם אחראיות ומחויבות ללקוחות אך הנני מאוכזב מאוד מהטיפול והתנערות מכל מחויבות כלפי והפניה לחברת שירות )
כבר בתחילה הופיע על המסך נקודה קטנה שלא ייחסתי לה חשיבות .
לאט לאט הנקודה גדלה לסימן – עד שהקו חצה את המסך מצד לצד.
נאלצתי לחזור לחנות באג בארנה להתלונן על המוצר הפגום
המוכר קיבל את טענותיי וביקש לשלוח את המוצר למעבדה .
(ברצוני לציין שלא קבלתי טל חלופי במשך כ 12 יום הייתי ללא טלפון
ורק אחרי מס שיחות ובקשות בטל 'נעתרו לבקשתי ונתנו לי מכשיר טל פשוט כחליפי עד שהמכשיר שלי יחזור)
לאחר מס ימים התקשרו אליי מהמעבדה בטענה שהמסך פגום ועל תקלה כזו אין אחראיות ועלי לשלם 280 שח.
כל ניסיונותיי להסביר את הטענות הנ"ל לא נתקבלו ורק לאחר מס רב של בקשות בטל הוצע לי הנחה של 10% ולאחר מס פניות נוספות לכל הגורמים
הוצע לי לשלם 200 שח עבור החלפת מסך ללא ברירה הבעתי נכונות לשלם בכדי לקבל את המכשיר החדש שלי.
אך כעת נולדה בעיה חדשה שעלי לשלם עבור התיקון ורק לאחר שהתשלום יתקבל יבוצע התיקון כעבור מס' ימים ואז יוחזר לחנות באג בהרצליה
בטענה שזה מדיניות החברה
אבקש את טיפולכם המסור והנאמן ועזרתכם לפתרון הבעיה.
בברכת שנה טובה
אפרים דניאל
0546776181
[email protected]
כספי סוג הנזק :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה