פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול עסקת פלאפון לאחר 20 שעת-מס' הזמנה 59377594 נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:

ביום ראשון ה- 26.11.12 פניתי לחברה כדי לרכוש סוללה לפלאפון הטוקמן שלי ונאמר לי שאין להשיג ועלי לרכוש חדש. הפקידה שיכנעה אותי לרכוש ועם שיחות לפרוש ל36 תשלומים.מתברר שהטלפון שנתנה לי במחיר 1292 שקלטלפון פשוט ורגיל אני יכולה לרכוש דומה ב- 200 שקל כמו שמוכרים בהום סנטר. אני לא צריכה יותר כי אני אשה מבוגרת והטלפון משמש אותי רק כדי שהילדים יתקשרו אלי וימצאו אותי.
הילדים מבינים וראו שבדו על אשה מבוגרת ולחצו עליה לעשות עסקה באין ברירה. חזתי אליהם למחרת בפחות מ- 24 שעות כדי להחזירו נדין בדקה ואמרוה שהשתמשתי בשיחות. התברר שאלו השיחות שהילדים התקשרו אלי אז מדוע זה נחשב? הצעתי לה לשלם את השיחות האלו לא הסכימה ולא התיחסה אלי. חיכיתי שם שעות ואף אחד לא הפנה אותי לאף אחד וללא שום התייחסות. האם כך עובדת החברה שלכם. אין מי שיחליט במקום הפקידות הזוטרות. לכן החברה שלכם בבעיה ורוב הקונים לא מרוצים כי אתם לא נותנים התייחסות ומענה נאות אז הם פונים לחברות אחרות. בתחילת החודש כבר תהיה הורדה שלי ראשונה בכרטיס האשראי אני מבקשת לבטל את העסקה עוד השבוע אני אשה אלמנה ופנסיונית ולא יכולה לעמוד בתשלומים האלו.ואני ניתקתי את הטלפון שלי עד שיסכימו לבטל את העסקה. אני בלי טלפון והילדים דואגים ליאני רוצה לחזור לטוק מן ללא התחייבויות. אבקש בכל לשון של בקשה להפנות את התלונה שלי למנהל החברה. בתודה שרה אלמוג

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה