פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה ושקרי - אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
דיזנגוף סנטר תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לחברת סאני ישנו מבצע E1200 - כל לקוח אשר יגיע עם מכשיר אשר יוכח שיובא לארץ ע"י חברת סאני יוכל להשתתף במבצע - יקבל את הזכות לרכוש מכשיר E-1200 במכיר של 49 ₪ - בסעיפי המבצע אין הגבלה של כמות מכשירים שלקוח יוכל להציגם כל עוד הוכיח כי הינם חוקיים ובעלי קו כחוק
ישנו סעיף אשר מאפשר לחברת סאני לשנות את התנאים של המבצע אולם מתחייבים לפרסם באתר האינטרנט שלהם כל שינוי למבצע

למבצע לא התפרסמו שינויים כל שהם באתר החברה

פניתי לסניף דיזנגוף סנטר לרכוש את המכשיר הרביעי שלי - כל קודמיו הינם מכשירים חוקיים אשר פעילים ברשתות התקשורת השונות - אולם נרשמו בחברת סאני על שמי הפרטי
נציגת החברה בשם חן סירבה בכל תוקף למכור לי מכשיר הואיל וקיבלה הנחייה מהממונים עליה לא למכור יותר משני מכשירים ללקוח
ניסיתי להסביר ולהעמיד אותה על טעותה כי בפרסום המבצע רשום מפורשות כי כל מכשיר ראשי להשתתף במבצע ואין הגבלה על כמות מכשירים ללקוח - וייתכן לקוח כמוני אשר ברשותו 18 מכשירים ולכן אני זכאי לקבל את תנאי המבצע שפורסם
לאחר שיחה טלפונית של הנציגה עם בחור בשם אורי - התשובה לא השתנתה סירבו למכור מכשירים - בניגוד לפרסומים שלהם באינטרנט ובחנות ובעיתונים
התנצלות בכתב , ומכירה של מכשיר במבצע המדובר פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, תמיכה טכנית שם ותפקיד:
פנייתך הועבר לטיפול אחראי שירות הלקוחות שלנו. תגובה:
ייצרו עמך קשר בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה