פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסק שמכר מכשיר לא תקין ולא מכבד את האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 81 כתובת:
דיזינגוף תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.7.2012 קניתי טלפון סלולרי: Samaung i9001 Galaxy S Plus
בחנות: גאדג'ט מובייל פתרונות תקשורת
שנמצאת ברחוב דיזנגוף 81 תל אביב.
עבור המכיר שילמתי כדלקמן:
עלות המכשיר: 1599
מטען: 50
כיסוי הגנה: 250
זיכרון נוסף: 160
סך עלות הקנייה: 2059 ₪.
כמובן שהמכשיר בא עם אחריות לשנה.
כבר בחודש השני היו בעיות עם המכשיר. המכשיר לא תמיד נדלק ולא תמיד עבד.
בחברה טענו שהבעיה היא עם התוכנה ויש לעבור מחברת שירות אחת לאחרת. עברתי מחברת פלאפון בעלות של 90 ₪ לחודש, לחברת סלקום בעלות של 120 ₪ לחודש.
המכשיר עדיין עשה בעיות ולא עבד כראוי. בחברה התעקשו שזו בעיה של תוכנה. עמדתי להביא להם את המכשיר ואז המכשיר פשוט לא נדלק יותר.
בתאריך 17.12.2012 הבאתי את המכשיר לחברה לתיקון. המכשיר נשלח לייצרן Samsung . החברה "גאדג'ט מובייל פתרונות תקשורת" טוענת שהיצרן טוען שנעשה במכשיר שימוש לא סביר. השימוש שנעשה במכשיר הוא: שיחות טלפון, שליחת SMS, גלישה באינטרנט, צילום תמונות וצילום קצר של וידיאו. אלה הם השימושים הרגילים של מכשירי טלפון סלולרי של היום. מה לא סביר בשימוש בטלפון סלולרי לצרכי שיחות טלפון? מה לא סביר בשימוש בטלפון סלולרי לצרכי שליחת הודעות SMS? מה לא סביר בשימוש בטלפון סלולרי לצרכי גלישה באינטרנט? כל האמור: שיחות, הודעות SMS ואפשרויות גלישה כרוכים בתוכנית של מפעיל שמקבל על כך תשלום חודשי. לא ייתכן לטעון ששימוש בפונקציות של טלפון סלולרי הוא שימוש לא סביר במכשיר. הרי קניתי את המכשיר כדי להשתמש בו ולא כדי שיהיה מונח על המדף לקישוט.
את המפרט של המכשיר אפשר לראות האתר:
http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=samsung%20galxsy%20s%20plus
וברור לכל בר-דעת שהמכשיר מיועד לשיחות טלפון, לשליחת הודעות SMS, לגלישה באינטרנט, לצילום ואפילו לשמיעת מוזיקה.
החברה "גאדג'ט מובייל פתרונות תקשורת" מציעה לי כעת את ההצעה הבאה: המכשיר לא תקין, הם מוכנים לתת לי מכשיר זול יותר בתנאי שאני גם הוסיף תשלום של עוד 500 ₪.
לא יעלה על הדעת שהחברה תמכור לי מכשיר לא תקין וכעת תדרוש סכום נוסף כדי לספק לי מכשיר עוד יותר גרוע. האם זו מדיניות תקינה?
אם יש על מכשיר אחריות לשנה והמכשיר לא עובד, החברה אחראית לתת לך מכשיר חילופי שהוא שווה ערך למכשיר שקניתי ללא שום תוספות תשלום תמורת "הזכות" לקבל מכשיר פחות טוב וישן יותר. מה אני יכולה לעשות כדי להגן על זכותי לקבל מכשיר תקין ועובד תמורת הסכום של 2059 ₪ ששילמתי עבור המכשיר ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא או מתן מכשיר חדש שעובד פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, אחראי בתמיכה שם ותפקיד:
החנות ממנה רכשת הינה חנות פרטית שלא עובדת איתנו ומעבר לזה, המכשיר שרכשת לא משווק דרכנו ולא הושק בארץ. תגובה:
למרות כל זאת, ניצור עמך קשר טלפונית על מנת לבדוק מה נוכל לעשות בקשר לבעיה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה