פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין גם לאחר ארבע החלפות וארבעה תיקונים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מחברת סלקום מכשיר סמסונג גלקסי 2. לפני ארבעה חודשים החל המכשיר לעשות בעיות - להכבות ולהדלק מעצמו, לפתוח אפליקציות לא רצויות, להתחמם יתר על המידה והבטרייה התרוקנה תוך שלוש שעות.

פניתי לסלקום אשר לקחה את המכשיר למעבדה והחזירה אותו ״מתוקן״. לאחר כמה שעות החלו הבעיות לחזור על עצמן. פניתי שוב לסלקום, שוב הכניסו את המכשיר למעבדה ושוב החזירו ״מתוקן״. הבעיות לאחר כמה שעות חזרו. כך היה עוד פעמיים וארבע פעמים בסך הכל.

כאשר חזרתי בפעם החמישית החליטו לתת לי מכשיר מחודש. לצערי לאחר יום יומיים שוב אותן הבעיות חזרו - המכשיר נכבה ונדלק מעצמו, פותח אפליקציות לא רצויות, מתחמם יתר על המידה ומרוקן את הסוללה. הפעם החליטו ישר לתת לי עוד מכשיר מחודש, ולצערי, שוב, לאחר מספר שעות החלו הבעיות שוב. לאחר שהתקלקל המכשיר המחודש השני, שלחו לי עם שליח את המכשיר השלישי, אשר עשה את אותן הבעיות וכך גם הרביעי.

אני רוצה לציין שאינני משחקת במכשיר, אינני משתמשת בו למולטימדיה ומשתמשת בו אך ורק לצורכי שיחות הודעות ונושאיים הקשורים לעסק שלי.

מההגיון הבריא שלי אני מבינה שכנראה שיש בעיה בדגם המכשיר. נוצר מצב לא הגיוני שסלקום לא מוכנים לקחת אחריות בטענה שהם נותנים את השירות בכך שמחליפים לי את המכשיר, ואני נותרתי כל פעם עם מכשיר שלא עובד. מישהו צריך לקחת אחריות ולמצוא פתרון, אני משלמת סכום עתק על המכשיר ואין באפשרותי להשתמש בו. לאחר שסלקום לא מצאו לנכון לפצות אותי ולמצוא לי פתרון, אני פונה אליכם, סמסונג, בייאוש מוחלט. אנא עיזרו לי לפתור את המצב האבסורדי שנוצר עקב מוצר שכנראה אינו תקין בעקביות.
אגב, בסלקום נאמר לי שידוע שיש תקלה כזאת במכשירי סמסונג גלקסי שתיים. האם מכשיר כזה יקר, אמור לחיות רק שנה אחת ללא תקלות? אם כן היו צריכים להודיע לי וכך הייתי בוחרת במכשיר אחר.

אני הבנתי כבר שהפתרון כנראה הוא שדרוג לדור החדש של סמסונג, שאיתו עד כמה שידוע לי אין בעיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או קבלת מכשיר דור חדש פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה