פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון סלולרי בתחום האחריות נושא התלונה:
גליק אלון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
סניף פרדס חנה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי פלאפון גלאקסי 2 במחסני חשמל פרדס חנה לפני כשנה.חודש לפני סיום האחריות התוכנה השתגעה והחלה לזפזפ בין מסכים והמכשיר נכבה עצמאית כל דקה. לאחר שפניתי לסניף אנשי הצוות אמרו שהתוכנה פשוט השתגעה לגמרי והפתרון היחיד הוא צריבת תוכנה חדשה ומכיוון שהטלפון באחריות החברה תעשה זאת. בכתב ההתחייבות רשום עד חודש ימי עסקים(שבפני עצמו נשמע מופרך) והמכשיר חזר לאחר 57 ימים עם קבלה שבה היה רשום- "נבדק ונמצא תקין"... פניתי למנהלת הסניף שאמרה שאין לה יותר מה לעשות והפנתה אותי לשירות לקוחות טלפוני, שבו אמרו לי לפנות אליה שוב כי היא בדרג מעליהם ותוכל לתת לי תשובות. בנוסף אמרו לשלוח פקס לפניות הציבור. מגוחך ככל שזה נשמע אמרתי להם שאני יוצא למילואים עוד שבוע ואין לי זמן להתנהלות כזו, אני צריך טלפון תקין במילואים. כתשובה אמרו שאין מה לעשות והמליצו לי לקנות שוב במחסני חשמל בזכות השירות.
בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
שליחה לתיקון מהיר של הטלפון ופיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
שי שם ותפקיד:
אנו סאני תקשורת היבואן הרשמי של מכשירי סמסונג סלולאר בישראל. אנו נותנים שרות אחריות עבור כל מכשיר שיובא דרכינו בלבד. במקרה המתואר מדובר במכשיר שיובא ביבוא מקביל ולא דרכינו, לכן אין לנו אפשרות לתת אחריות על המכשיר. תגובה:
המשך טיפול מול המשווק שמכר את המכשיר ומול היבואן שמכר לו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה