פרטי התלונה

תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות, הבטחת מענה והחלפת מכשיר ובפועל התעלמות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשד 37/2 כתובת:
אילת, ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר גלקסי 4 חדש מסיף סמסונג בחופשה באילת , כאשר חזרתי לערד והפעלתי את המכשיר התגלתה תקלה ביישום המצלמה שמאתחל את כל המכשיר , פניתי לסניף הקרוב ביותר שזה בב"ש וביקשתי מכשיר חדש או לחליפין ביטול עסקה, התשובה היתה שאין אפשרות וחייב לשלוח למעבדה, כל הוויכוחים לא עזרו ונתנו לי מכשיר פשוט חליפי ולאחר 4 ימים הודיעו לי שאכן הבעיה במכשיר ושיביאו לי אותו מתוקן, לא הסכמתי לקבל מכשיר מתוקן כאשר קניתי מכשיר חדש ! ביקשתי מכשיר חדש או לחליפין ביטול עסקה והגשתי תלונה באתר סמסונג, חזרו אליי משירות לקוחות שלהם ולאחר טלפונים רבים הובטח שישלחו לי מכשיר חדש מהסניף באילת כי פרוצדורה שלהם לא מאפשרת לתת לי בסניף הקרוב בב"ש, מיום רביעי עד היום לא אגיע שום מכשיר וכשפניתי שוב לשירות לקוחות ולמנהלת שם אין לה מושג מתי יגיע המכשיר ואיפה הוא כרגע. טוענת שיש מנהל אחד שמחליט ולהם אין מעקב איפה השליחות. התעקשתי לדבר עם מנהל אחר , רק לאחר יום שלם ו4 שיחות חוזרות שלי לשירות לקוחות חזר אליי האדון שטען בנחת רוח שהוא מיד בודק וחוזר אליי , מיותר לציין שעד רגע זה אני ממתינה שיחזור אליי.כשאני ביקשתי לבטל את העסקה נעניתי שמנהל הסניף בבש אליו אני צריכה לפנות ויסביר לי איך לבטל ושהם שירות לקוחות לא מבטלים עסקה.
עוגמת נפש ועוד עוגמת נפש ושוב עוגמת נפש. לקוח שקנה במיטב כספו מכשיר חדש שהם משיקים בימים אלה מהיבואן הרשמי ויש תקלה במכשיר עצמו ואין ביטול ואין החלפה ואין מענה!!!
כספי סוג הנזק :
מכשיר חדש במיידי או ביטול עסקה מיידי פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
מנהלת מוקד השרות יצרה קשר עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה. תגובה:
תקבל מכשירה בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה