פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח מכשיר בדינמיקה סלולאר . נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 חודשים עשיתי ניוד לחברת סלקום בדוכן דינמיקה סלולר בסניף קריון , הנציג הסביר לי על ביטוח שעולה 40 ש״ח לחודש למכשיר שברשותי ( סמסונג s3 מיני) .הבטיח ניסים ונפלאות כל דבר מה שקורה את בא מקבל תיקון בחינם ! ומתי שאני רוצה אני יכול לבטל את השירות ללא כל חיוב או עמלה !! לפני כחודש ימים נפל המכשיר ונשבר המסך ( עדין פעיל אך רואים שבר ) , עצם העובדה שאני עובד בקריון יש לי נגישות גבוהה לדוכן דינמיקה סלולאר , הבחור ראה ואמר לי שאני צריך לסוע לסניף בלב המפרץ סינמול שם יעשו לי תיקון . חודש ימים מאז לא יכולתי לסוע בגלל לחץ בעבודה .
היום 26.11 נסעתי במיוחד לסניף בסינמול חיפה , היה בחור שקיבל אותי די מהר , פתח את המחשב ובדק שיש ביטוח ואמר לטכנאי שיבדוק אם יש מסך חדש , הטכנאי בדק וענה בשלילה , המנהל שמע את השיחה ואמר שהוא יכול להביא מסניף בהדר ואני צריך לחכות 3 שעות , ביקשתי שישאירו את המכשיר עד מחר כי אני מאוד ממהר , אמרו לי שזה בסדר אבל אין להם מכשיר חילופי לתת לי !!!! היה לי ביטוח שנים כמעט בכל החברות סלולאר שיש בארץ בחיים לא קרה לי דבר כזה , לצאת בלי מכשיר חילופי ! והנציג ביקש שאני אשלם 60 שח עבור הכנסת מכשיר למעבדה !!!!!! אחרי שתי המכות האלו החלטתי לקחת את המכשיר וביקשתי מהנציג שיבטל את שירות הביטוח . הנציג אמר שזה לא מאצלו תפנה לשירות לקוחות ותבטל משם .
התקשרתי לשירות לקוחות , אחרי חצי שעה המתנה על הקו ענתה מישהי בשם אלא , ביקשתי שתבטל את שירות הביטוח , רצתה לדעת למה , הסברתי לה , אמרה לי ביטול הביטוח יחייב אותי ב 150 שח עמלת ביטול !!!!!! אמרתי לה שתביא לי לדבר עם המנהל שלה , היתה מאוד עקשנית ואמרה לי שהמנל יחזור אלי תוך 72 שעות !!
אני לא מהאנשים שמחפשים לקבל אני רוצה רק מה שמגיע לי !!
לא רוצה כלום מהם רק שיעזבו אותי בשקט ! רק שיבטלו לי את השירות שלהם ואני אחפש מקום לתקן את המכשיר !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל שירות ביטוח מכשיר פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה