פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחלפת המוצר במוצר חדש נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קיריון קריית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,

טוב אז ככה בחודש יוני האחרון רכשתי אוזניית " Bluetooth" של חברת "jabra" בדינמיקה בסניף קריון אשר בקריית ביאליק,
חשוב לי לציין שהאוזניה היא בין היקרות שם ועלתה לי 300 ש"ח.
אכן האוזניה עבדה כמו שצריך והייתי מאוד מרוצה מהקנייה אבל לאחר חודשיים מרגע הקנייה (כשנאמר לי שיש לי אחריות לשנה) האוזניה התקלקלה, וכשפניתי לסניף קריון מספר רב של פעמים לא רצו לטפל בי ושלחו אותי בחזרה "הבייתה" כמו שאומרים,
ולא קיבלתי מענה מאף גורם מהחברה ואף נאמר לי ע"י מנהל הדוכן שהאוזנייה תקינה ושאי אפשר לעשות כלום , !.
גם כשפניתי לשירות לקוחות של חברת דינמיקה לא עשו כלום עם פנייתי והחזירו אותי שוב בחזרה לסניף שממנו נקנה המוצר ושם הובטח לי ע"י מנהל הדוכן שיעשה הכל על מנת להחליף לי את המוצר במוצר חדש אך זה גם טרם נעשה .
כרגיל יודעים להבטיח הבטחות ובסוף מתקפלים מתחת לשולחן כאילו כלום
חשוב לציין שהסניף ממשיך להתנהל כרגיל המנהל וצוות העובדים ממשיכים עדין למכור מכשירים/ אוזניות ושקרים ...אבל כשיש בעיה שצריך לטפל בה והבעיה קיימת כמו במקרה שלי אני רוצה לדעת שיש "אמא ואבא" כי גם כשיש פגם במוצר אשר נקנה פחות מחודשיים ונמצא עדין בגדר אחריות לא לבוא ולהתנער,
אלא לתת את השירות הכי טוב ללקוח .
חשוב לי לציין שהשירות בסניף הוא כלכך מכפיש שכשלקוח בא לקנות מוצר מתייחסים אליו כ"מלך" מציעים לו את השירות "הכי טוב" לכאורה , מפלרטטים איתו, ועושים הכל על מנת שיקנה את המוצר.
אבל כשהמוצר פגום..והלקוח רוצה אלטרנטיבה חלופית של תיקון/החלפת מוצר בחדש פתאום לא רואים בו כבנאדם/כצרכן ולא מתייחסים אליו,כמו במקרה הנוכחי שלי.
אני שוב חייבת לציין שהשירות הוא כלכך מכפיש וכלכך מגעיל שלא רק שאני לא אקנה שם יותר יתרה מכך אני גם אמליץ כך לקרובים אליי,
ואף חשבתי לעבור חברה סלולרית (לסלקום) אבל כשהתברר לי שסלקום ודנמיקה הם אותם בעלים החלטתי לוותר על הרעיון
אני פונה כרגע אליכם כי עדין לא עבר שנה (אחריות) מרגע קניית המוצר ובדרישה להחליף לי את המוצר במוצר חדש ואם לא אקבל את מה שמגיע לי לפי חוק אני אפנה הלאה לגורמים הרלוונטים אני מאוד אוהבת את המוצר והוא מאוד עזר לי לכאורה ,אבל לצערי המוצר פגום ואני לא יכולה להנות ממנו והטרטור שאני חווה הוא לא לעניין
חשוב לי עוד לציין שעבר מאז שקניתי את המוצר חצי שנה והמוצר שוכב כרגע בבית סתם .


אשמח להמשך טיפול,

בכל מקרה את המייל הזה אני שלחתי אליכם ושלחתי עותקים נוספים לכל הגורמים הרלוונטים.
אשמח לתגובה במידה ויהיה לכם תשובה/ פתרון בשבילי

בתודה רבה,

מאיה *******
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר חדש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה