|
|
|
|
|
|
ביטוח סלולרי |
נושא התלונה: |
אסרף קארין |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון רננים |
כתובת: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר טלפון גלקסי 2 ואת הביטוח עשיתי בדינמיקה סלקום בחודש מרץ 2013 ... בחודש ספטמבר 2013 לאחר בירור לפני רכישת מכשיר חדש האם הביטוח ממשיך גם עם החלפת הטלפון נאמר לי ע"י דינמיקה שאכן כן יש ביטוח גם לגלקסי 4. רכשתי מכשיר חדש גלקסי 4 ובידיעה שיש ביטוח למכשיר גלקסי 4.. הגעתי פיזית בתאריך 11.12.13 למוקד דינמיקה הנמצאים בקניון רננים ברעננה בכדי לתקן את המכשיר משבירת מסך אשר נשבר לפני מס' ימים ונאמר לי ע"י פקיד בדינמיקה בסניף קניון רננים שהמכשיר לא מבוטח.. נורא הכעיס אותי וגרם לי לעוגמת נפש וזאת לאחר שבפרוש נאמר לי שיש ביטוח למכשיר החדש..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מסך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|