פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוביים לא מוצדקים והתנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחברת סלקום ב 21.7.2014 בדוכן דניקיה של סלקום בקניון סיטי באשדוד.
סגרתי עסקה על חמישה קוים על סך 250 ש"ח כולל ספק וקו טלפון ביתי.
דובר בעסקה על שיחות ללא הגבלה לשליחת sms ללא הגבלה.
הוא גם אמר שהחשבונית תהיה יחסית לתקופה שבה התחברתי הוא הבטיח שזהו הסכום החודשי שירד כולל מע"מ. וסימיים חינם
הוא היה נחמד אמין משכנע שאפילו חוזה לא קיבלתי .
להפתעתי אני רואה חשבונית על סכום של 588 ש"ח
התקשרתי לשרות לקוחות ואמרו לי שחוייבתי על הסימיים.
הלכתי לדינמיקה והוא הגיש בקשה לזיכוי הזיכוי לא הגיע לא דווח במוקד השירות.
התקשרתי שוב לאחר שראיתי שהחשבונית הבאה על סך 400 ש"ח הופתעתי כי איפפפפפה הזיכוי. ולמה 400 ביררתי בשירות הלקחות שהזיכוי פתוח אבל עוד לא לחצו שם על אישור והחשבונית כוללת גם חבילת שיחות לחול ושיר בהמתנה שלא הופעל על ידי ולא ביקשתי אותו ולא את חבילת החול גם לא הציגו לי בזמן המכירה את הדברים נה"ל איפה ה 250 ש" של העסקה.
זה לא נגמר החיוב של החשבונית הבאה 554 ש"ח על מה הפעם תנחשו חיוב בלתי סביר בהודעות חוייבתי ב 200 ש"ח נוספים.
אני מותשת מלרוץ לדנמיקה ולעמוד שעות בטלפון ולקבל הבטחות של זיכויים של מתממשים ומהתנערות של אחריות של דינמיקה ושל רשת סלקום. הם מנצלים את מעמדם וכוחם המשפטי מול הלקוח המותש והלא מבין.
אני אמא ל חמישה ילדים עם בעל נכה אין לי זמןןןןן לזה וכוח נפשי לרוץ אחריהם.
עברתי לחברה סוללארית אחרת וביטלתי להם את האפשרות לחייב אותי דרך הכרטיס .
היום התקשרי על מנת לסגור חוב אני רודפת אחריהם לשללללם את ההפרש שאמור להיות מהזיכויים שהובטחו ולא מומשו עד כה הם טוענים שאני אפתח את הכרטיס הם יבצעו יוב של 554 ואז יעשו זיכוי .
מה קשה לסגור חשבון הכל מחשב . אני לא הסכמתי ואני לא יודעת מה לעשות אני לא אוהבת חובות ואין לי סיכוי נגד הגוף הגדול הזה
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה