פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מתמשך בגין ביטוח ואי שליחת מכתב ביטול כפי שהובטח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון ללב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,שמי אנה והנני לקוחה מאוד וותיקה של חברת דינמיקה.
לפני מס' רב של שנים רכשתי מכשיר סלולרי בדינמיקה בקניון לב חדרה ואף ביטחתי אותו בדינמיקה סמוך למועד הרכישה. לאחר זמן כאשר החלטתי לשדרג את המכשיר עקב שירות טוב בחרתי שוב בדינמיקה בקניון לב חדרה. במעמד השדרוג ביטחתי את המכשיר החדש, אך כפי שהתברר לי מאוחר יותר לא הוסר הביטוח על המכשיר הישן כך ששילמתי כפול ועל מכשיר שכבר לא עשיתי בו שימוש. פניתי בעבר לחברת דינמיקה מס' פעמים בבקשה לבטל אך זה לא נעשה. בדצמבר האחרון פניתי שוב לחברת דינמיקה בבקשה לבטל את הביטוחים המיותרים ולבסוף הם נענו לבקשתי, בשיחה עם נציגה בשם סופה ב 30.12.14. במעמד שיחה זו הובטח לי כי תישלח לי הוכחה כתובה לביטול הביטוחים- נתתי הן את כתובת המגורים שלי והן 2 כתובות מייל. נכון ליום כתיבת תלונה זו (25.1.15) טרם התקבל מסמך כלשהו מחברת דינמיקה. עקב התלאות שעברתי בעקבות מה שתואר לעיל, הוכחה כתובה לביטול התשלומים הינה קריטית עבור השקט הנפשי שלי. נראה תמוהה בעיני כי חברה רצינית במדינת ישראל בעידן שלנו מתקשה בשליחת מייל או דואר במשך חודש.
אשמח לעזרתכם בנושא.
וכן נזק כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה