פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות פרונטלי מזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שער ראשון תחנה מרכזית חדשה כתובת:
שער ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי פאנל לפלאפון מאחר ושלי נשבר פניתי לדינמיקה סניף שער ראשון
לנציג בשם אסף הוא הביא לי פאנל יום למחרת גיליתי כי הפאנל לא תקין וחזרתי
לקבלת קהל נאמר לי כי הם מצטערים אבל כל הסחורה של אותם פאנלים פגומה ויש לחכות לסחורה חדשה מנהל הסניף נתן לי התחייבות בכתב שברגע שיגיע ייצרו איתי קשר ויביאו לי את הפאנל במשך שבועיים רצופים עברתי בסניף לבירור אם הגיע וכל פעם נענתי בשלילה(כל נסיעה עלתה לי בזבוז דלק)אחרי שבועיים המתנה פניתי לאסף בתלונה שלא מקובל עליי אם הם לא מספקים לי את הפאנל שיחזירו את הכסף ומה שהנציג ענה לי זה"כאילו מה כבר קנית את כועסת כאילו שילמת על רכב" הדבר הזה גרם לי לפנות לשירות הטלפוני שלהם ושם הזדעזתי התקשרתי פעם ראשונה ונציגה שמע ה את הסיפו שמה אותי על הולד ונתקה לי בפרצוף שיחה שניה היתה עם נציג בשם עומרי שביקשתי מנהל אמר כי יחזור אליי ועברו יומיים ולא חזר לאחר שלושה ימים התקשרתי שוב נציגה בשם מיטל ענתה ביקשתי מנהל אמרה כי המנהל של המנהל סניף יחזור אליי וכמובן אני מחכה כבר יומיים ואף אחד לא עונה לפנייתי נואשתי לגמרי מהשירות שלהם אין פשוט למי לפנות.וכמובן לא הכסף או הפאנל הוחזרו אליי
כספי סוג הנזק :
התייחסות לפנייה והחזר כסף מאחר ולא ניתן לספק סחורה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה