פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי ביטוח< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה פניתי לחברת דינמיקה עלמנת ולבטל את דמי הביטוח החודשיים. נענתי ע"י בחור נחמד שקיבל את הפניה ניסה לשכנע אותי להשאיר את החיוב אך לא הצליח.
אני מטיבי בחורה מאמינה ועל כן חשבתי שבכך הסתיימו הדברים
לאחר מספר חודשים ראיתי כי עדיין אני מחוייבת בחיוב חודשי של 43 ש"ח פניתי שוב ונאמר לי כי בוטל החיוב
היום הסתבר לי כי למרות שכרטיס האשראי שלי כבר איננו קיים אני עדיין מחוייבת בדמי ביטוח חודשיים. היום פניתי למרכז שרות הלקוחות ושם נאמר לי כי למרות הפניה לפני שנה לא בוטלו דמי המנוי וכי עלי לחתום בכתב כי אני מעוניינת לותר על השרות וכי הם לא קיבלו ממני מעולם טופס המקסימום שהם יכולים לעשות הוא לזכות אותי ב43 ש"ח.ומה עם ה500 ש"ח ששילמתי כל השנה למרות שביקשתי לבטל את השרות? איפה האחריות של החברה לבצע את אשר הלקוח מבקש.
על פי דברי הבחורה שענתה לטלפון אין לחברה אחריות וכי זה לא היה מספיק שאני ביקשתי - לתומי חשבתי שמאחר ואני לקוחה אם אני פונה ומבקשת לבטל שרות יעשו כן ולא ימשיכו לגבות ממני כסף אבל כנראה שבדינמיקה חושבים שאם לקוח לא שם לב אז אפשר להמשיך ולגבות
אני רוצה את דמי הביטוח שנגבו ממני מיוני 2005 ועד היום ואני חושבת שבצדק.
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה