פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר פעמיים במכשיר ישן ולא תקין, עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
אנדלר דני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נגנב לי הטלפון "למזלי" היה לי ביטוח בדינמיקה, שילמתי עם אני זוכר נכון כ500 ש"ח וקיבלתי תמורתם מכשיר ישן מאותו הסוג שהיה לי. לפני כשובעיים הטלפון התחיל לעשות בעיות,ניגשתי לסניף דינמיקה בראשון שם קיבלתי מכשיר חלופי והשארתי את שלי לתיקון, לאחר יום חזרתי ולקחתי את הטלפון "המתוקן" בחזרה, יומיים לאחר מכן חזרתי שוב עם תקלה אחרת הטלפון "תוקן" שוב, עברו יומיים בדיוק והתקלה חזרה על עצמה. הגעתי שוב פעם לנקודת השרות בראשון והפעם החליפו לי את המכשיר במכשיר ישן אחר שאמור היה להיות תקין אך איזה פלא עברו יומיים או שלושה והמכשיר הפסיק לצלצל בכלל
לאחר בזבוז זמן ועצבים מול מחלקת השירות של דינמיקה הראל מנהל מוקד הוציא אלי שליחה לפנים משורת הדין עם טלפון "ישן" חדש בכדי להחליף את המכשיר התקול שברשותי . עבר שבוע בדיוק ושוב הטלפון ה"ישן"חדש שלי החל לעשות בעיות (לפעמים שומעים את הצלצול ולפעמים שומעים בקושי). יצרתי קשר שוב פעם עם דינמיקה וענה לי בחור בשם עמרי שטיפל בתלונה שלי גם בפעם שעברה, עמרי זכר אותי ואמר כי יש אפשרות לספק לי מכשיר מעבדה חדש והבטיח לחזור אלי עם תשובה לאחר כ4 שעות המתנה התקשרתי שוב פעם למוקד השירות ועברתי את הסיוט שראשון שלי לאותו היום,ביקשתי לדבר עם עמרי או עם הראל אך כמובן שהראל איננו ועמרי בשיחה ,לאחר שניתקו לי את הטלפון בפעם הראשונה באותו היום התקשרתי שוב ואז הועילו בטובם להעביר לי את עמרי אשר מסר כי בסניף אין מכשיר חדש אך הוא בודק האם קיים במחסן והבטיח לחזור אלי. לאחר שעברו שוב כ4 שעות התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם עמרי או הראל כמובן ששניהם בשיחה ולאחר שביקשתי להמתין להם על הקו ניתקו לי את הטלפון בפעם השניה . לא התייאשתי והתקשרתי שוב גם הפעם הסיפור חזר על עצמו ושוב פעם ניתקו לי את השיחה. התקשרתי שוב ודרשתי לדבר עם הראל
שמסר לי כי אין לו פתרון בשבילי אלא לגשת לסניף הקרוב (השעה 17:40, הסניף נסגר בשעה 18:30) כאשר הצגתי שאלה למה מודיעה לי רק עכשיו שאני צריך לגשת לסניף ואין שום כוונה לתת לי מכשיר חדש , כל מה שנשאר להראל זה להתנצל. לשאלה השניה שלי מה קורה עם טלפון חדש הראל מסר כי אין ולא יהיה למרות שבבוקר עמרי מסר כי אני יקבל טלפון חדש. כמו כן הראל רמז בצורה מעודנת מאוד שמפליא אותו כי גם הטלפון הזה התקלקל, בעם הוא רמז שאני שקרן ופשוט מקלקל את המכשירים בכוונה. כאשר הסברתי להראל שהפטרון שלו לא הולם את המצב בו אני נמצא הוא מסר כי אין שום פטרון אחר וזו התשובה היחידה. ביקשתי לדבר עם סמכות בכירה יותר אך כמובן לסמכות זו אפשר להגיעה רק בכתב. כאשר הבהרתי להראל שאין בכוונתי לרדת מהקו ללא פטרון הולם והבהרתי כי הדרך היחידה היא לנתק לי את השיחה הוא העביר אותי להמתנה והשיחה כמובן נותקה.
מזמוז זמן, עלבון סוג הנזק :
לתת לי מכשיר חדש לא מחודש ותקין פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה