פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במכשיר שהתקלקל נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חברת דינמיקה.
אני רוצה להתלונן על בעיה שהתחילה בטלפון הנייד מסוג נוקייה של אימא שלי לפני ארבעה חודשים! הייתה תקלה במכשיר מסיבה לא ידועה (הוא לא נפל ולא "טבע" במים).

הטלפון הנייד היה חדש, עוד לא עברה שנה מאז שהוא נקנה בחברת דינמיקה והוא היה עדיין באחריות יצרן. דבר ראשון ניגשתי למעבדה של סלקום, אמרו לי שהטלפון לא תקין ובגלל שהטלפון באחריות יצרן עליי לפנות לחברת דינמיקה.
כשניגשתי למעבדה של דינמיקה בקניון הזהב בראשון לציון אמר לי הטכנאי שהוא לא מוצא את הבעיה ושהוא צריך לשלוח את הטלפון למעבדה הראשית בפ"ת. כשאמרתי לו שיביא לי טלפון חלופי במקום – הוא בתגובה אמר "תעשי ביטוח", אמרתי לו שאני לא רוצה לשלם ולעשות ביטוח, עוד לא עברה שנה והטלפון עדיין באחריות יצרן וזה אחריות שלהם, למה אני צריכה להיות שבועיים בלי טלפון? גם שיחה עם השירות לקוחות שלהם לא עזרה, וכשביקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי "יחזור אליך מנהל תוך שלושה ימי עבודה...?!" אחרי ויכוח השארתי את הטלפון והם מסרו שהם יתקשרו ברגע שהטלפון יחזור מתיקון, עברו שלושה שבועות ובנתיים אמא שלי בלי טלפון רק כאשר אני פניתי אליהם, הם אמרו שהטלפון חזר, הם לא יודעים מה הייתה הבעיה והביאו לנו טלפון משופץ במקום.

כעבור כמה ימים הבחנתי שוב בטלפון של אימא שלי שהוא עושה בעיות בקליטה (לא זמין) , וזה טלפון שאמור להיות תקין..
שוב פנינו אליהם, אז הטכנאי בדק את האנטנה הוא אמר שהוא "ניקה אותה קצת" טוב האמנתי שזה יעזור.. אבל זה לא הסתדר שוב ניגשנו לשם ושוב הוא ניקה את האנטנה ואמר שזה יסתדר.. אני כבר אובדת עצות. וכך עובר לו הזמן כי אין לי זמן כל יום ללכת ו"לבלות" בדינמיקה..
לפני שבועיים הייתי שם שוב לפתור את העניין אחת ולתמיד, הם בדקו, לקחו לי את הטלפון למעבדה הראשית אבל הפעם - מפתיע - הביאו לנו טלפון חלופי עד ששלנו יחזור מבדיקה, הם אמרו שהם יתקשרו אבל עד עכשיו הטלפון לא חזר אלינו.. .

בכל פעם שכתבתי שפניתי אליהם זה אומר ללכת אליהם, פיזית לקניון הזהב (קומה ג') כי הם לא עונים לטלפון, אי אפשר לתפוס אותם אף פעם בטלפון מס' 6656* שלוחה 625 (דינמיקה קניון הזהב ראשל"צ)
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה