פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית של איש מכירות בעת ביצוע עיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בניני עזריאלי-עמדת דינמיקה כתובת:
תיאור הבעיה:
איש מכירות של דינמיקה יוסי בן-שחר פנה אלי , בעודי מטיילת בקניון עזריאלי,בהצעה לשדרג את המכשיר שברשותי ולזכות במבצע 1+1 של המכשיר סמסונג.900
בררתי עמו את כל הפרטים לגבי "האותיות הקטנות" שבעיסקה והתשובה שקיבלתי הייתה, שמכשיר אחד הינו חינם והמכשיר השני כרוך בתשלום של 50 ש"ח, אבל מאחר ואני מנהלת שיחות בסכום העולה על 50 שח , בעצם יוצא שלא אצטרך לשלם כלל. ההפך הוא הנכון, לדבריו , אני אחסוך את דמי הביטוח הגבוהים(בשנה הראשונה מחיר הביטוח הוא 29 שח, כך אמר).
כשהגעתי הביתה, חשבתי שיש כאן משהו לא הגיוני, התקשרתי אל יוסי בן שחר על מנת לבטל את העיסקה, אולם מס' הנייד שלו, אותו נתן לי בנדיבות רבה , לא היה זמין.
התקשרתי ל*123 ושם נאמר לי כי אם אני רוצה לבטל את העיסקה עלי להחזיר את המכשיר תוך 24 שעות. למחרת בבוקר נסעתי לקניון עזריאלי עם שני המכשירים במגמה להחזירם, פגשתי את יוסי בן שחר, ובקשתי לבטל את העיסקה (עדיין לא תמו 24 שעות), אבל יוסי בהבעת פליאה ובמצח נחושה חזר וטען ,שאין מה להבין. שכל מה שהוא אמר לי יום האתמול נכון.
חודשיים לאחר העסקה קיבלתי את שני החשבונות וכמובן שלא היה שמץ של אמת בדבריו. או יותר נכון גילה טפח וכיסה טפחיים.
קיבלתי חשבונית מנופחת שבה כמובן שילמתי 59.90: עבור המכשיר הנוסף, השלמה ל50 שח למכשיר האחר, 20 ש"ח הזיכוי שקיבלתי עבור השידרוג של המכשיר הקודם התבטל וגם הוא נכנס לחשבון, 11 ש"ח נוספים עבור הטבה שאני מקבלת ,שיחות חינם למכשיר הנוסף , שאגב , מראש נאמר לאיש המכירות כי את המכשיר השני אני צריכה לצורך מעקב ולא לשימוש שוטף.
כמובן שדמי הביטוח אינם 29 שח אלא 43 שח לכל מכשיר. ובקיצור, נאלצתי לבלוע את הצפרדע.
התקשרתי נזעמת לסלקום ,שהסכימו איתי שהעיסקה הספציפית הזאת אינה מתאימה לי באופן ספציפי ושהם מאד מצטערים, שאיש המכירות לא קרא נכון את הצרכים שלי.
פניתי לדינמיקה שייסיעו לי , המוקדניות הבטיחו ליצור קשר עם יוסי בן שחר , שבנתיים עבר לסניף דיזינגוף בת"א.
כמובן שיוסי לא חזר אלי להבטחתן. חזרתי והתקשרתי כאשר בכל פעם נאלצתי לחזור על הסיפור ,ובכל פעם נתקלתי בתשובות דומות או יותר נכון מתחמקות.ולעיתים גם בחוצפה (כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל ולא עם מוקדנית, נאמר לי על ידי אחת מהן, אבל יוסי בן שחר הוא מנהל!).
בשורה התחתונה נאמר לי לגשת אל יוסי ולשאול את פיו על העיסקה.
איבדתי את הסבלנות להתרוצץ . כיום אני משלמת עבור השירות פי שניים ואף יותר ממה ששילמתי אי פעם , כל זאת כששני המכשירים שברשותי אינם מבוטחים.
אודה לכם אם תסייעו לי בעניין זה.
שמעתי על אתר זה מחברה שלי והחלטתי לפנות אליכם.
עלבון סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה