פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע שהוביל לנזק כספי , לעלבון ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הרכבת 8 סגולה פ"ת כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סליחה מראש על אורך התלונה, חשוב לי לפרט .
כל המכשירים הסלולריים של משפחתי מבוטחים בדינמיקה ועד היום הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלהם ואף שידרגתי מכשיר אצלם בעבר. ב-14.1.07 הגעתי לסניף דינמיקה בקניון גבעתיים על מנת לתקן את הטלפון של בתי. גיא , איש השרות שטיפל בנו, הציע לשדרג את המכשיר שלי. אמר שאם אני מדברת 199 ש"ח בחודש, הטלפון החדש יהיה בחינם כי אקבל החזר מלא. השתכנעתי ושידרגתי נוקיה 3100 למוטורולה V3I. מאחר ואני מבוטחת שם והביטוח חשוב לי מאוד שאלתי מפורשות "האם הביטוח יעבור מהטלפון הזה לטלפון הזה? (מנוקייה למוטורולה)" התשובה שקיבלתי היתה "כן". שידרגתי ושמחה וטובת לב יצאתי לביתי. ב-17.1.07 המכשיר נגנב. הגעתי היום (ה-18.1.07) לחנות דינמיקה בקניון גבעתיים וסיפרתי לגיא שהמכשיר נגנב . גיא אמר "אבל אין לנו ביטוח על "מוטורולה V3I" ."איך זה יכול להיות?"שאלתי."אמרת לי במפורש שיש ביטוח". תשובתו של גיא היתה "את צריכה לגשת לסלקום בקניון איילון ולומר להם שהמכשיר נגנב והם יטפלו בך. רק לסלקום יש ביטוח על המכשיר הזה.אצלנו אין למכשיר הזה ביטוח". יצאתי מהחנות, חזרתי שוב ושאלתי "איך אין ביטוח? הרי אמרת לי שיש". גיא אמר שרק בסלקום יעזרו לי. נסעתי לסלקום והפקיד שם אמר שהוא לא יכול לעזור לי כי אני מבטוחת בדינמיקה ולא בסלקום. חזרתי לדינמיקה גבעתיים (נסעתי באוטובוסים כי אני לא ממונעת) ושאלתי את גיא למה שלח אותי לסלקום אם ידע שהם לא יכולים לעזור לי. ולמה אמר לי שהביטוח יעבור בזמן שלמעשה אין ביטוח? תשובתו היתה "יש ביטוח אבל לא על המכשיר הזה". כעסתי מאוד " אני לקחתי את המכשיר הזה, אז שאלתי על המכשיר הספיצפי הזה" כאן השיחה עלתה בטונים כי גיא טען שהוא כן אמר לי שאין ביטוח. מנהלת/אחראית הסניף , רינת, התערבה ושאלה אם היא יכולה לעזור (היא היתה עם לקוחה), נגשתי וסיפרתי לה את המקרה. תגובתה: "את אומרת שגיא שקרן, תסתכלי לו בעיניים ותגידי לי אם הוא שקרן". הרגשתי ממש מושפלת . כל העובדים והלקוחות הסתכלו עלי ואני לא מאחלת לאיש את ההרגשה. אמרתי לה "כל מה שאני יכולה לומר זה את מה שנאמר לי ואני מוכנה גם להיבדק בפוליגרף". חיכיתי שרינת תתפנה . כשהתיישבתי לדבר איתה , קראה לגיא ואמרה לו "למדנו מהמקרה הז, נכון גיא שלמדנו מהמקרה הזה"? הרגשתי ממש לעג לרש. האם עלי להסתפק בזה שגיא למד מהמקרה? גם היא שלחה אותי לסלקום והורתה לי לא להגיד שם שאני מבוטחת של דינמיקה אלא לומר שקניתי מכשיר ובטעות לא עשיתי ביטוח המכשיר נגנב ואני רוצה לעשות עכשיו ביטוח. לדבריה, בסלקום יסכימו שאשלם את דמי ההשתתפות בלבד, אבטח אצלם את המכשיר ואקבל מכשיר חדש. שאלתי אותה למה לא נאמר לי במעמד הקנייה שזה מה שעלי לעשות, כי אז הייתי קונה את המכשיר בסלקום ולא אצלם? יצאתי מדימניקה מושפלת, מאוכזבת וברור לי שאנתק את כל קשרי עימם. אבל נשארתי עם שאלות פתוחות שאשמח לקבל בעזרתכם תשובות: א. למה לא נאמר לי שהמכשיר הספציפי שקניתי אינו מבוטח? (אם הייתי יודעת שהוא לא מבוטח, הייתי לוקחת מכשיר אחר) ב. הבנתי מרינת שגיא היה יכול בלחיצת כפתור בזמן הרכישה לחבר אותי לביטוח בסלקום. למה זה לא נעשה? (התעניינתי אם הביטוח על המכשיר עובר, משמע שהביטוח חשוב לי , לא?) ג. מה עלי לעשות כעת? האם בסלקום באמת יתנו לי מכשיר חדש במחיר של השתתפות עצמית אם אבטח שם את המכשיר (אני מתכוונת גם אעביר אליהם את הביטוח של שאר המכשירים של משפחתי. אני, כאמור, עם דינמיקה סיימתי)?
תודה על עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן תשובות לשאלות שנשאלו ועזרה בהשגת מכשיר במחיר השתתפות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה