פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי והתנהלות לקויה של חברת "סלקום" ו"דינמיקה" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך אבא הלל סילבר 301 כתובת:
קניון איילון - רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טיפול לקוי, התנהלות לקויה של חברת סלקום ודינמיקה.

בתחילת חודש פברואר שדרגתי את מכשיר ה"נוקיה" שלי. השדרוג נעשה בחברת "דינמיקה"- משווק מורשה של חברת "סלקום", בסניף קניון איילון ברמת גן.
בעת השדרוג הוצעה לי, ע"י ליאת- נציגת השירות, חבילת סטודנטים שנקראת:
"סטודנטים "800 - תשלום חודשי על סך 252 ש``ח הכולל 800 דקות שיחה , כאשר התעריף לדקה - 28 אג` .
הנציגה (ליאת) אמרה שאין ביכולתה לחבר אותי למסלול דרך "דינמיקה" ולכן עלי להתקשר למחרת היום לחברת "סלקום" על מנת שיבצעו את ההתחברות לחבילה.
למחרת, התקשרתי ל"סלקום" במטרה להתחבר לשירות ושם נאמר לי שהם לא יכולים לבצע זאת, חבילה זו ניתנת רק ללקוח שרוכש מכשיר חדש. ביקשו שאסדיר את העניין מול חברת "דינמיקה". ומרגע זה, החלה מסכת "התעללויות" שבה אני מועברת מחברה אחת לשנייה, מבלי שאחת החברות תיקח את האחריות על עצמה.
חזרתי לחברת "דינמיקה" עם העדכונים והם אמרו שלא יכולים לעשות שם דבר בנדון, והפנו אותי שוב ל"סלקום". בחברת "סלקום": הטיפול הועבר לנציג בשם ג'אד שהבטיח שיחזור אליי עם תשובה מסודרת בעוד כיומיים. בינתיים, ג'אד התחלה ואף אחד ב"סלקום"לא היה מוכן לטפל בעניין. נשאלת השאלה: האם חברת "סלקום", מעסיקה נציג שירות לקוחות אחד בלבד, המטפל בלקוחות? מדוע אני כלקוחת החברה צריכה להמתין שנציג שירות יסיים את מחלתו? וזאת לאור העובדה, שהובטח לי מענה תוך 48 שעות שנמשכו מעל לשבועיים בסופו של דבר! תהליך מתן המענה נמשך זמן רב מדי -שלא כחוק!!!
כשכבר השגתי מישהו אחר ב"סלקום", נאמר לי שהחברה מתנערת מכל אחריות, ומצידם שאחזיר את המכשיר החדש ואבטל את העסקה.
עשיתי כך והחזרתי את המכשיר ל"דינמיקה", אך אצלם לא היה המכשיר הישן שלי. ולכן אמרו שיצרו איתי קשר בעוד כשבועיים – כשיגיע המכשיר.
כמובן, שלא יצרו איתי קשר, ולאחר כשבועיים וחצי התקשרתי ל"דינמיקה" והם אמרו שהמכשיר אצלם ושאגיע לבצע את ההחלפה וביטול העסקה.
בתאריך ה-21.2.07 ניגשתי לסניף "דינמיקה" בקניון איילון לבצע את ההחלפה.
הנציגים הכניסו את המכשיר לבדיקה ולטובת החזרת מס' הטלפון מן הזיכרון וביקשו שאמתין כרבע שעה. לבסוף, נאלצתי להמתין כ-3 שעות, שבסופן התחוור לי כי נמחקו מספרי הטלפון מהזיכרון של הנייד. הם טענו שקרתה תקלה בעת העתקת המספרים.
משהוחזר לי מכשיר הנוקיה הישן "שלי", התחוור לי שבעצם אין זה המכשיר שלי בכלל, אלא מכשיר של לקוח אחר, (במכשיר נמצאו הודעות שאינן שלי, תמונות של הורי הלקוח וחבריו וכ"ו). ושוב נשאלת השאלה, מדוע התבקשתי להמתין שבועיים ימים לקבלת מכשיר שאינו שלי?!
נציג השירות והמכירה מטעם דינמיקה - אילן, בישר לי את הבשורה ה"מרה" שקרתה תקלה ואין באפשרותו לסייע לי. אני דרשתי שיסייע לי לאתר את המספרים "האבודים". הצעתו היתה שאפנה ל"סלקום" ואבקש מהם להוציא פירוט שיחות נכנסות במהלך החודש האחרון, כמובן שלא הסכמתי, וביקשתי מאילן שיבצע זאת בעצמו.
לאחר כחצי שעה של ויכוחים, נציגת שירות הלקוחות של סלקום שלחה לי את פירוט השיחות של מחצית השנה האחרונה.
לאחר סבל רב החלטתי כי אין אני מסוגלת לעמוד בלחץ הנ"ל וביקשתי לעזוב את המקום.
אילן, הציע לפצות אותי באביזר לנייד - היות וראה כי אני נסערת. סירבתי בתוקף להצעתו המגוחכת , אין בכוונתי להמשיך להיות לקוחה של חברת "סלקום" ו"דינמיקה" אלא אם ימצא פתרון הולם ופיצוי ראוי .
מסקנותיי ממקרה זה הן שחברת סלקום וחברת דינמיקה אינן מסוגלות לעבוד יחד (למרות שקשורות האחת בשנייה) היות ולא ייתכן כי "זורקות" את קהל לקוחותיהם מהאחת לשנייה. התנהלות שאינה שירותית כלל וכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה