פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מרוצה המעסקה בפחות מ 14 יום נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ימון (בת-ים) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שידרגתי מכשיר לטובת GPS - לאחר 10 ימים נתברר לי שאני ישלם עוד כספים לאחר חצי שנה מתחלת העיסקה. פניתי לגורם בחברת דינמיקה, ביקשתי לבטל עיסקה כי לא עברו 14 יום ונאמר"אדוני אצלנו זה רק אחרי 24 שעות" מחברת סלקום נאמר שזה לא קשור אלהם בכלל אפילו שמסרו לי מידע חלקי על העיסקה ואין להם מה לעשות גם עם יש חוק או אין חוק , מה אני יכול לעשות לפני שעברו 14 יום שבהם אני יכול לבטל עיסקה על פי חוק (שלא חל על דינמיקה).
כספי סוג הנזק :
לבטל עיסקה כליל פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה