פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח מכשיר סלולרי נושא התלונה:
מולקנדוף עדה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2006 שוחחתי עם מוקד שרות לקוחות וביקשתי לבטל את האחריות על מכשיר הטלפון, שלחו לי פקס שהיה עלי למלא ולהחזירם- עשיתי זאת, אך שום דבר לא קרה. בספטמבר בצעתי את אותו התהליך שנית, אך עדיין שום דבר לא בוטל!!
לאחר חודשיים התקשרתי שוב פעם- את כל התהליך עברתי בטיפולה של הילה גרין ליפשיץ, אשר בפעם השלישית אמרה שמעולם לא הגיע פקס ואם אני רוצה אני יכולה לשלוח פקס (כמו שעשיתי כביכול כבר פעמיים), ואז אמרה הילה שעליי לשלוח לה גם את הביטולים ששלחתי בעבר, עשיתי זאת, אך כלום לא ארע, לאחר הבטחות שתחזור אליי והנושא בטיפול, הוא פשוט צריך לעבור וועדות, שזה יקח שבועיים, כמובן שהיא מעולם לא חזרה אליי.
לאחר חודשיים נשלח לביתי מכתב אשר מציין את פרטי העסקה, שבוצעה בשנת 2004- לא ברור לשם מה שלחה זאת הילה.
בסופו של דבר ביטלה הילה את הביטוח, אך זאת לאחר ששילמתי דמי ביטוח מבלי שהייתי מעוניינת בכך למשך חצי שנה.
כרגע אין עם מי לדבר, בדינמיקה סניף רעננה אמרו שאין מה לעשות אלא לדבר עם השרות לקוחות בטלפון בלבד.
כספי סוג הנזק :
החזר דמי ביטוח של משך 6 חודשים. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה