פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לבטל עיסקה ולא נותנים זיכוי נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 10.3.07רכשתי דיבורית BLUTOOTH של מוטורולה בעלות של 200 ש"ח כשראיתי את הדיבורית בחנות היה לך כפתור רופף כשהערתי את תשומת לב המוכרת היא אמרה לי שככה זה בא בכל המכשירים בדגם קניתי את הדיבורית והלכתי הביתה
לאחר 3 ימים פתחתי את האריזה וניסיתי להשתמש באוזניה ושמתי לך שהעובדה שהכפתור באוזניה היה רופף מאוד מפריע ומציק באוזן כי אם לובשים אותה תוך כדי תנועה זה עושה רעש ובכלל איכות השמיעה הייתה לא טובה -החזרתי אותה לאריזה והגעתי כעבור 6 ימים שוב לחנות דינמיקה בסניף רננים וציינתי את הבעיה
מנהלת המקום-שמה מיטל מיד ציינה שהיא לא הכתובת ושעלי לפנות לשירות מוטורולה (לתקן את המכשיר) לא הסכמתי עם זה ואמרתי שלא הגיוני שמכשיר שלא נעשה בו שימוש במקום להחליף לי אותו שולחים אותי לשרות תיקונים
כמו כן אמרתי שאם זה הסחורה ואם זה הרמה של הדיבורית אינני מעוניינת זה (מבחינתי לשלם עוד כסף ולקבל תמורה הוגנת לכספי )
לאחר ויכוח קיבלתי תשובה חד משמעית ממיטל –שהם לא מבטלים עסקאות לא משנה אחרי כמה זמן ושאין מה לעשות חוץ מללכת לשרות של מוטורולה
טוב..מחוסר ברירה הלכתי לשם ושם אמרו שמחליפים לי את האוזניה (כנראה היה בה משהו דפוק) ואין לי מושג אם קיבלתי בתמורה משהו חדש או משומש.....
כאן כבר הרגשתי שיש גבול וזה ממש לא שרות (לקבל משהו משומש במקום מוצר חדש לגמרי) ופניתי לשרות לק' הטלפוני של דינמיקה בתקווה לדבר עם מנהל כלשהו
רק שאז גיליתי שזה כבר לא כ"כ פשוט...כאן התחילה הסחבת הנוראית שאין לי מושג איך אפילו לתאר (שיחות מנציג לנציג ,הבטחות שמישהו יחזור אלי,אף אחד לא חוזר באחת הפעמים אפילו הפנו אותי בחזרה למנהלת של הסניף..שגם ככה לא שירותית במיוחד)
מתישהו חזרה אלי סגנית מנהלת שרות לק' (מיכל) של דינימיקה וגם לא רצו לתת כ"כ אופציה לעשות משהו ...אמרה שהיא תבדוק ותחזור כמובן שאף אחד בחברה הזו לא חוזר אליך..והם עובדים עד 5-6 מה שמשאיר למישהו שעובד בשעות האלו ולא יכול לעשות סידורים מעבודה רק את ימי שישי...
לאחר כ3 שבועות והרבה צעקות סוף סוף הסכימו להחליף לי את האוזנייה
הלכתי לסניף שבו קניתי (רעננה) ורציתי לקחת אוזנייה אחרת ובמחיר שלי האוזנייה שלי לא היה אף אוזנייה אחרת היו רק עוד 2 אוזניות האחת ב 400₪ והשנייה ב 300 ש"ח
מאחר ולא רציתי להוציא כ"כ הרבה כסף שאלתי אם אני יכולה לקבל זיכוי בינתיים (אולי יהיו עוד דגמים)
אותה המנהלת כמובן ישר אמרה שלא ..שאין מה לדבר על זיכוי .."בטח ובטח לא חודש אחרי" ציטוט דברי המנהלת (דבר שמאוד מעצבן כי העובדה שעבר כבר חודש לא בגללי אלא בגלל הסחבת של החברה שלהם שלא נותנים שרות ראוי)
לא הסכמתי לקבל את התשובה הזו והיא אמרה שהיא תחזור אלי לאחר שהיא תבדוק עם הסגנית מנהלת (שוב)
לאחר יומיים מיטל התקשרה ואמרה שאי אפשר לקבל זיכוי או לבטל את העיסקה ושיש לי 24 שעות לבוא ולקחת משהו אחר !!
מיד התקשרתי לשירות לק'...יש גבול לכל חוצפה...לאחר שהם מטרטרים אותי ואני מגיעה לשם כמה וכמה פעמים הם נותנים לי אוליטמטום?? איזה מין דבר זה?
ביקשתי לדבר עם המנהלת שרות לק' אך לצערי אני כנראה אצטרך לחכות 3 ימים (כך אמרה לי נציגת שרות) ...ועוד משהו שהנציגה ציינה בפני בפעם הזו וזה שיכולתי לבטל את העיסקה תוך 14 ימים מה שבפירוש נאמר לי ע"י מיטל שזה לא משהו שניתן לעשות!!!!!
עכשיו שכהתחלתי לבדוק את הנושא כי אינני מוכנה לוותר ולקבל את התשובות שלהם הבנתי שיש חוק שאומר שניתן לבטל עיסקה תוך 14 יום
למה המנהלת סניף חזרה וציינה בפני שזה לא אפשרי ? אני אמרתי לה שזה לא נשמע הגיוני כי אמור להיות חוק כזה והיא חזרה ואמרה שאין בחברה שלהם ביטולי עיסקאות
אני מרגישה שנפגעתי גם בפן הכספי כאן כי נתקעתי עם אביזר שאצלי בבית כבר חודש וחצי ואני בכלל לא משתמשת בו וגם כל העוגמת נפש על הטרטורים שלכם
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה