פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע מחברת דינמיקה נושא התלונה:
ליברמן נועה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר, ת"א כתובת:
דיזינגוף סנטר, ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נועה ואני סטודנטית ומעצבת גרפית פרילנס בת 24 מתל-אביב. לפני כשבועיים החלטתי להצטרף לרשת סלקום יחד עם בן זוגי. תוכניות הסטודנטים המשתלמות והמחירים האטרקטיביים שכענו אותנו, ודרך דוכן דינמיקה בדיזינגוף סנטר הצטרפנו לחברת סלקום ורכשנו זוג מכשירים: סמסונג 500Z בשבילי, וסוני אריקסון k610i בשביל בן זוגי.
עקב המעבר לחברת סלקום ניתקתי את החשבון שלי בחברת פלאפון, אך עד מהרה התברר מעשה זה כטעות: בתוך הבית סבלתי מבעיות קליטה חמורות שמנעו ממני להוציא ולקבל שיחות, וכך כל פעם שרציתי לדבר עם משפחתי, חבריי ולקוחותיי נאלצתי לצאת ולקיים את השיחות ברחוב. כמו כן לאחר יומיים מביצוע העסקה הגעתי למסקנה שאיני מרוצה בכלל ממכשיר הסמסונג שקיבלתי עקב המפרט הטכני שלו, והחלטתי שאני מעוניינת להחליפו במכשיר סוני אריקסון זהה למכשירו של בן זוגי. מאחר שהיה סוף שבוע, העדפתי לחכות עם זה עד ליום ראשון (ארבעה ימים לאחר רכישת המכשיר) ולטפל בזה אז, מול חברת דינמיקה.
בינתיים בעיית הקליטה טופלה ונפתרה בשביעות רצון סבירה לאחר שקיבלתי מכשיר ספוטניק ואוזניית בלוטות' תואמת ממרכז השירות של סלקום בדיזנגוף סנטר, אך בשלב זה החלה מסכת היסורים מול חברת דינמיקה. ביום ראשון כאמור עשיתי את דרכי לדוכן בדיזינגוף סנטר בו קניתי את המכשיר. הסברתי לנציגה הנחמדה שאני מעוניינת להחליף את המכשיר, והיא הסבירה שאין בעיה, רק שצריך לקבל אישור ממנהלת הסניף והפנתה אותי אליה – דורית. במשך השבוע העוקב ניסיתי להתקשר לדורית המדוברת בערך פעמיים ביום, אך לא זכיתי למענה וגם ההודעות שהשארתי לה במענה הקולי לא זכו לתשובה. במקביל התקשרתי מספר פעמים למוקד השירות של חברת דינמיקה אך לא זכיתי למענה אנושי שם, אלא רק להודעות מוקלטות. נציגי השירות של חברת סלקום עימם שוחחתי בנושא היו יעילים וניסו מאוד לעזור (ראוי לציון במיוחד בניהב מסניף סלקום בדיזינגוף סנטר שהיה מאוד שירותי ומועיל), אך לא הצליחו לעזור לי בפתרון הפרשה.
לאחר שבועיים בהם ניסיתי להשיג את דורית ואת חברת דינמיקה הגעתי מיואשת ומותשת לדוכן דינמיקה בדיזינגוף סנטר על מנת לקבל שירות, זו הפעם השלישית (היום, יום חמישי).
בדוכן היו שני נציגי שירות שהפגינו יחס מזעזע וחוסר שירותיות. בהתחלה טענו שדורית תגיע לדוכן עוד 10 דקות. עשיתי סיבוב וחזרתי, ואז הם טענו שנית שדורית תקועה בפקקים ותגיע תוך חצי שעה. לאחר עוד סיבוב חזרתי ונציגת שירות חדשה שצצה במקום טענה שדורית בכלל לא אמורה להגיע למקום. הסברתי לה שאני סך הכל מעוניינת להחליף את המכשיר במכשיר אחר, ושוב ושוב טענה שאין לה איך לעזור לי , כי דורית לא עונה לה. ניסיתי להסביר לה שאני בטוחה שיש עוד מנהלים שיכולים לאשר את החלפת המכשיר, ואני כבר נגררת עם מכשיר שאיני מרוצה ממנו כבר שבועיים עקב בעיות שירותיות של חברת דינמיקה, אך הנציגה העדיפה להתעלם מטענותיי ולהתייחס ללקוחות אחרים שהיו בדוכן.
ביליתי סך הכל בדוכן שלוש שעות שלמות. יחד איתי היה בן זוגי שהסביר לה שוב ושוב שאנחנו רק מעוניינים להחליף את המכשיר וללכת הביתה, אך טענות הנציגה היו שוב ושוב מופנות לדורית שאינה עונה. במקביל ניסינו שוב ושוב להשיג בטלפון את דורית ואת שירות הלקוחות של דינמיקה, אך אי אפשר היה להשיג את שניהם.
הסברתי לנציגת השירות שאם הבעיה לא תפתר אני מעדיפה להתנתק מחברת סלקום ולהחזיר את המכשיר, והתשובה שלה הייתה מפתיעה ומביישת: "אין בעיה, תתנתקי".
נכון לעכשיו אני עם מכשיר שעושה לי צרות צרורות, ומרגישה מאוד מרומה ומאוכזבת מחברת דינמיקה. צר לי שלא קניתי מלכתחילה את המכשיר דרך מרכז סלקום, ואיני מבינה מדוע לקוחה חדשה שמעוניינת להשאר בחברת סלקום חייבת לסבול כזה יחס ובירוקרטיה עקב בקשה פשוטה של החלפת מכשיר רק מספר ימים לאחר רכישתו.
החלפת המכשיר באופן מיידי + פיצוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה