פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות שקבלתי מכתב מחברת סלקום לפנות לסניף ולבטל את העיסקה ולקבל פיצוי הם מסרבים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חנות דינמיקה -נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בלי לכנס לפרטים ולספור הארוך שהתגלגל ביני לבין חב' סלקום מזה כשנה קבלתי מכתב מהם בתאריך 14.מאי.07 בו הם מפנים אותי לחנות דינמיקה על מנת לחתום על ביטול עיסקה ובנוסף וכחלק מביטול העסקה אני זכאי להחזר עבור התשלומים הקבועים של המכשיר לתקופה ששילמתי עבור המכשיר כלומר ממאי 2006 עד מאי 2007 ועבור הסים השני שנתן לי הסוכן כמתנה וחייב אותי בתשלום חודשי.
בתאריך 20.05.07 פניתי לסניף דינמיקה בנהריה ולתדהמתי נתקלתי ע''י הפקידה שהזדהתה לפני כסגנית המנהל בעוינות וחוסר כבוד בזה שבתחילת דבריי היא אומרת לי שזה לא אצלנו לפני שטרחה לעיין במכתב .
למזלי ולמזלה קבלתי טלפון מהבית לחזור לבית בגלל בעיה רצינית ואכן חזרתי מיד.
בסניף דינמיקה בקניון נהריה צילמו את המכתב והבטיחו לחזור אליי.
אני מבקש את עזרתכם בנושא



















עוגמת נפש ,רמאות סוג הנזק :
אני מבקש את מה שמגיע לי כפי שהודו במכתבם ושנית לפיצוי של מכשיר חדש ולחתום על הסכם חדש מאחר והמספר אצלי כחמש שנים ואני מנהל ארכיון ודואר בעיריית אלשאג'ור פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה