פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכבת 8, א.ת פ"ת כתובת:
שורת לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2007 אני ובעלי שדרגנו את הסלקומים שלנו לדור שלישי - בעלי עשה רק שדרוג ואני הייתי צריכה לבטל את המספר שלי ורכוש מספר חדש מסלקום. לאחר חודש ימים אני מקבלת חשבונית ולהפתעתי הורידו לי בשביל 3 מכשרים. נכנסתי לחנות בקניון בת-ים (איפה רכשתי את המכשיר) ודיברתי עם המנהל. הוא הפתיח לי שהוא יטפל בנושא. במרץ אני מקבלת עוד חשבונית ועוד פעם יש הורדת של 3 מכשרים. חזרתי לחנות ומנהל אמר לי שהפעם באמת הבעיה יטופל. באפריל קיבלתי חשבונית באמת רק על 2 מכשרים (בסכום של 74 ₪), אבל את הכסף של החודשיים ששילמתי על המכשיר המת לא קבלתי. עוד פעם חזרתי לחנות אבל הפעם המנהל לא יהיה ודיברתי עם עובדת שאמרה לי שהיא תמסור למנהל לטפל בבעיה. בחודש מאי קבלתי חשבונית בלי ההחזר שמגיע לי ונוסף לזה החשבונית על סכום של 76 ₪ הפעם, מורכב משני סכומים שונים לשני מכשרים זהים. הפעם צלצלתי לשרות לקוחות של דינמיקה ב-25.5 ודיברתי עם ענבר. שאלתי למה לא קבלתי החזר ולמה יש סכומים שונים גם על המכשירים וגם הבדל מחודש שעבר. היא התחילה לספר לי כל מני ספורים של אולי זה ואולי זה – ואחרי ויכוחים היא אמרה לי שהיא צריכה לבדוק את הנושא ומישהו יתקשר אלי בתוך 48 שעות. ב-28.5 התקשרו על משרות לקוחות משהיא בשם בטי ואמרה לי שהיא שמע מענבר שאני מבקשת הנחה בתשלומים. אני אמרתי לה שלא בקשתי הנחה, בקשתי הסברים אבל אני מוכנה גם לקבל הנחה. אז היא סדרה לי הנחה כי הייתי לקוחה ותיקה. אבל שאף אחד לא התקשר עם הסברים, התקשרתי היום 29.5 לדבר עם מישהו מעל ענבר. דיברתי עם אדם בשם שלומי בשרות לקוחות והסברתי לו שאבי לא מוכנה לדבר כבר עם שרות לקוחות ורציתי או מנהל או מישהו מעליו. הוא אמר לי שאי אשפר אני צריכה לחקות לבירור של ענבר. שאלתי למה אני לא יכולה לדבר עם מישהו אחר – הוא אמר שזה לוקח 3 ימי עבודה לדבר עם מנהל וענבר תחזור אלי שיש לה תשובות. אני שאלתי מתי – הוא אומר לא יודע. אני כבר דורשת לדעת למה לקח להם חודשיים לבטל את המכשיר הישן שלי – למה לא קבלתי את הכסף בחזרה – למה כל חודש היה סכום אחר – למה לכל מכשיר יש סכום אחר. שאלות קשות אבל מגיע לי.
כספי סוג הנזק :
הנזק הוא גם כספי - גם עוגמת נפש - גם שרות לקוחות לקוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה