פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה , שירות ירוד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.05.07 הגעתי עם זוגתי לדוכן דינמיקה בקריון לשם החלפת המכשיר הנייד שבבעלותה ( דגם 3100 )ברשת סלקום מאחר והתקלקל , להלן השתלשלות הענינים:
1930 נחתמה עיסקה לקניית מכשיר נייד מתוצרת נוקיה דגם 6070 , לא לפני שהמוכרת בשם עדי הציעה טלפון מתוצרת סמסונג או נוקיה צדפה, שניהם נפסלו והוסבר לה שדרוש טלפון מסוג נוקיה שיתאים לדיבורית המותקנת ברכב והמתאימה
לטלפון מסוג נוקיה 3100 ( המצוי גם ברשות שני בניה של זוגתי )וזהו אילוץ שלא נתפשר עליו.הוצע לנו דגם נוקיה 6070 ושילמנו בכרטיס אשראי את מחיר הטלפון ( 892 ש"ח ) בתשלום אחד , למרות שביקשתי 2 תשלומים, וזאת עקב טעות המוכרת עדי .
הגענו לקראת השעה 2030 הביתה וניסנו לבדוק את הטלפון בדיבורית , להפתעתנו הטלפון אינו מתאים " לשבת " בדיבורית.
למחרת יום שישי 1 ביוני הגיעה זוגתי בשעה 1100 בבוקר לדוכן דינמיקה בקריון
ולהפתעתה נאמר לה שהטלפון שרכשנו ( נוקיה 6070 יום קודם ) מצריך דיבורית מיוחדת. זוגתי ביקשה לבטל העיסקה העיסקה היות והטלפון לא מתאים לדיבורית בניגוד למה שנאמר לנו יום קודם. המוכרת במקום בחורה בשם שני אמרה כי ביטול עיסקה מחייב נוכחות ואישור מנהל, ואין הוא בנמצא באיזור ועל זוגתי לחזור ביום א 3.06 לביטול העיסקה.
ביום א ה 3 ביוני הגענו לדוכן דימיקה בקריון בשעה 1730 לערך ( לאחר העבודה )במקום היתה שני שהצהירה בבוטות כי המנהל הלך כבר הביתה בגלל השעה , וכי ביטול עיסקה יכול להעשות רק בתוך 1.5 שעה מזמן חתימת העיסקה.
התעקשנו לדבר עם המנהל והובטח לנו כי הוא יצור קשר איתנו בשעה 2030 בערב. מיד לאחר מכן דיברתי עם מוקד שירות לקוחות של דינמיקה , עם בחור בשם שלומי שהבטיח לבדוק הנושא.
מנהל הדוכן בקריון בחור בשם אדם שהיה אמור ליצור קשר בשעה 2030 בערב לא התקשר. שלומי משירות לקוחות למרות פניתי אליו למחרת בבוקר יום ב' 04.06 בשעה 0900 ובצהרים בסביבות השעה 1300 דרך הודעהאצל מוקדנית בשירות לקוחות,לא מצא לבכון לחזור אלי עם תשובה.
בשעה 1645 ביום שני 04.06 הגעתי לדוכן דינמיקה בקריון, עדי איישה את הדוכן וביקשתי לדבר עם אדם המנהל,לאחר שהתעקשתי יצרה עימו קשר טלפוני והוא ביקש ממני להמתין עד יום ג' 05.06 בערב ואזי יצלצל אלי עם תשובה ופתרון לבעיה.
עד לרגע זה יום ג' 05.06 שעה 2230 בלילה לא מצאו לנכון לא אדם מנהל דוכן דינמיקה בקריון ולא שלומי משירות לקוחות של חברת דינמיקה לחזור אלי בטלפון.
בזלזול שכזה מזמן לא פגשתי.

ו
עלבון סוג הנזק :
ביטול עיסקה, פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה