פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי אחריות שלא בתום לב על חוזה לאחריות מכשיר ושירות לקוי. נושא התלונה:
ברלבב אהוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מחברת דינמיקה (קניון איילון) בשנת 2005 , במהלך הקנייה הוחתמתי על טפסים שונים בינהם על טופס הוראת קבע שלא בידיעתי. מאותו יום ירדו מחשבון הבנק שלי 43 ש"ח כל חודש. כשדיווחתי על אבדן מכשיר, לא ידעתי כי אני מבוטחת ואני ממשיכה לשלם את הסכום הזה עד עצם היום הזה. דיברתי עם הנהלת דינמיקה והם דרשו ממני לשלוח פקס לביטול. בכוונתי לפעול להגשת תביעה ייצוגית נגד חברת דינמיקה בנושא גביית דמי אחריות שלא כדין, תוך התעלמות בסיסית מטובת הצרכן (כגון :שליחת חשבונית חודשית או לכל הפחות שנתית לצרכן, ידוע הצרכן בזכויותיו, הסכמה להפסקת התקשרות במהירות מקסימלית- דומה לפחות למהירות בה נחתמת עסקת רכישה, ועוד. כל המעוניין להצטרף להגשת התביעה מוזמן להיות בקשר במייל.
כספי סוג הנזק :
פיצוי של 5000. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה