פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דינמיקה - הפרת חוזה וגרימת עוגמת נפש ללקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבוטחת ברשת דינמיקה בסכום של 51 ש"ח לחודש ביטוח מלא על מכשיר נוקיה 6230.
לאחר שנגנב לי המכשיר החברה סירבה לספק לי מכשיר חלופי מאותה שנת ייצור, ונאמר לי לחכות שבועיים!
לאחר שהתלוננתי הודיעו לי שישיגו לי מכשיר תוך 3 ימים.
איך הם יכולים למכור מכשירים אך למנוע ממבוטחים לקבל את אותם מכשירים?
בשירות לקוחות נאמר לי
"נראה לך הגיוני שניתן לך מכשיר חדש שאנחנו יכולים למכור?"
עלבון, כספי, סוג הנזק :
קבלת מכשיר מהדגם המבוטח ללא דמי השתתפות עצמית, פיצוי על 5 ימי עבודה. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה