פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדינמיקה : טלפון סמסונג 555 - לקוי , עם תקלה במהלך שנת אחריות ראשונה נושא התלונה:
פרידמן ורד שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
עם רכישתו התאמצתי לשמוע שיחה נכנסת בווליום חלש , אך מכיוון שאיני מרבה לדבר ובשל המעבר למכשיר קטן וקומפקטי חשבתי שזהו מחיר הקדמה ו"סחבתי" 8 חודשים. פניתי לדוכן דינמיקה בקנין רמת- אביב והם שלחו אותי למעבדת סלקום ברמת-גן. שם בדקו את המכשיר, ודווחו על "פד תלוש - והמכשיר לא ניתן לתיקון". כשחזרתי לחנות דינמיקה עם טופס הבדיקה הסתבר שהם מסירים אחריות כי אסור לסלקום לפתוח ולגעת במכשיר. לא הייתי מודעת לאיסור , ונציגי דינמיקה בקניון הקרוב אלי אמרו לי לפנות לסלקום. מסתבר שהתקלה הזו "אינה באחריות יצרן" - איך יכול להיות שטלפון חדש שנשמר אצלי בתיק בתא מוגן , לא נפל ולא נחבל - יגיע למצב של תקלה כזו שמשביתה לגמרי את פעילותו ? שלמתי עליו במיטב כספי , 600 ש"ח , שמרתי עליו כמו על תינוק - וכבר בשנה הראשונה הוא במצב כזה? האם זו איכות של מוצר? איך יתכן שהחברה לא מקבלת אחריות לתקלה שהרגשתי בה מהתחלה (אך שגיתי שלא התלוננתי מיד) . מבחינתי "דינמיקה" סיפקה לי מכשיר לקוי , ומתנערת מאחריותה לאיכות החיבורים במכשיר לאחר שמעבדה מוכרת (סלקום) ניסתה לתקן התקלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי של דינמיקה - למכשיר פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה