פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית בעת רכישת ביטוח לסלולרי וסחבת בתיקון מכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה כתובת:
קניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2007 שידרגתי מכשיר סלולרי בדוכן דינמיקה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
המכשיר שרכשתי הוא סמסונג E-250.
באותו מעמד ,שכנעה אותי המוכרת בשם אליס נסרי להעביר את הביטוח והתיקונים מסלקום לרשת דינמיקה ,בטענה שהשירות הרבה יותר זול והרבה יותר טוב ושתיקון לוקח כחצי שעה ומקבלים טלפון חלופי ויש גם אפשרות לקבל מכשיר חדש בדוכן בהרצליה במקרה של תקלה ולא צריך לטרוח ולהגיע עד למעבדה ברעננה.
כששאלתי כמה עולה השתתפות במקרה של אובדן או קורוזיה ,היא אמרה לי שעל אובדן משלמים 127 ₪ ועל קורוזיה 99 ₪.
אחי גם כן שדרג שם 3 מכשירים ורכש שם 3 ביטוחים וגם לו היא אמרה אותו דבר.
כשביקשנו לקבל העתקים מתנאי השידרוג והביטוח היא אמרה שזה יגיע בדואר ואין
מה לדאוג (תמוה בעיניי שלא ניתן לקבל עותק מהסכם שחותמים עליו במעמד החתימה).
בתחילת חודש ספטמבר 2007 התקלקל לי המכשיר לאחר שנשפכו עליו מים.
הגעתי לדוכן בהרצליה ושם אמרו לי שכרגע אין כזה מכשיר ולכן אינם יכולים להחליף לי אותו וגם אין מכשיר חלופי וכדאי שאני אנסה עוד מספר ימים.
כעבור מספר ימים קיבלתי שוב את אותה תשובה וכך הלאה והלאה.
לאחר החגים נאצלתי לנסוע עד למעבדה ברעננה ושם לא היה טכנאי וגם לא מכשיר חלופי והשארתי את המכשיר במעבדה ביום 13 באוקטובר.
למחרת יצרתי קשר ונאמר לי שלמכשיר כבר יש קורוזיה ויש לשלם על זה השתתפות של 300 ₪ ובכל מקרה אין כזה מכשיר.
טענתי שלא יתכן שזה העלות וכי נאמר לי ביום שרכשתי ביטוח ,שעלות במקרה כזה היא 99 ₪ וטענתי גם שלא יתכן שאין להם מכשיר חדש לתת לי.
לא עזרו כל מילותיי וגם לאחר פנייתי למוקד שירות הלקוחות שלהם לא נמצא פיתרון פרט להנחה של 15% שאני אקבל (דיברתי עם עליזה,צביקה,נועה .....).
כל יום הבטיחו לי שמחר יגיע המכשיר ועד להיום,5 ימים אחרי ,אין עוד מכשיר ושוב נאמר לי שאמור להגיע מחר מכשיר.
השירות שקיבלתי הוא גרוע שבגרועים וממש בושה וחרפה. משקרים על לקוחות בלי למצמץ ומוכרים להם ביטוח בטענה שהוא זול ומהיר ושעלות ההשתתפות היא 99 ₪ במקרה של קורוזיה ולבסוף מסתבר שזה פי 3 וגם אין בכלל מכשיר כזה בדינמיקה ואין גם מכשיר חלופי לתת בינתיים.
למכשיר נגרם נזק מוחלט בגלל שהתפתחה בו קורוזיה כתוצאה מהסחבת והזמן היקר שהמתנתי לטיפול משירות התיקונים שלהם.
בזבזתי זמן יקר במרדף אחרי נציגי שירות טלפוני ובנסיעות לסניפי דינמיקה ועדיין לא נמצא פיתרון לבעייתי . אני בעלת עסק ולקוחות לא יכלו להשיג אותי בנייד ונגרם לי נזק מהשירות העלוב שלהם.
הלכתי להתעמת עם המוכרת שסיפקה לי את המכשיר והביטוח ,אבל היא כבר לא עובדת שם יותר.
בכוונתי לבטל את הביטוח שלי וכך גם בכוונת אחי לבטל את כל 3 הביטוחים אצלהם ולחזור לשירות המעולה של סלקום.
כספי סוג הנזק :
אני דורשת להחזיר לי את התשלום ששילמתי עד כה עבור הביטוח וכן לספק לי מכשיר חדש ללא תמורה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה