פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורות תהליך שדרוג מכשיר טלפון סלולרי במסגרת תום התחייבות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
"קריון" קרית-ביאליק כתובת:
"דינמיקה", "קריון", קרית-ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום-רב,
1. בתאריך 20-09-07, פניתי לסניף "דינמיקה", הממוקם ב"קריון", קרית-ביאליק, המשמש כזכיין מורשה מטעם חברת "סלקום", לצורך שדרוג מכשיר טלפון סלולרי, עם תום 3 שנות התחייבות.
2. במהלך תהליך שדרוג המכשיר עם נציגת שירות המכירות, הבהרתי את עמדתי לגביי אי-רצוני לרכוש שירות ביטוח (שכן ע"פ חוק, נדרש יבואן מכשיר אלקטרוני חדש, לספק אחריות למשך שנה) וחבילת דור שלישי (אשר אין לי צורך אישי ביישומי החבילה), למכשיר החדש.
3. לפיכך, הסתפקתי בשדרוג למכשיר דור 2.5 מסוג "סמסונג" E-250, שלאחר שימוש יום-יומי במכשיר, התברר כבעל הנדסת-אנוש לקוייה. לחצנים מזעריים, תפריטים מסובכים ומסורבלים וכיוצ"ב...
4. מבדיקה שערכתי מאוחר יותר, הוברר לי שאני מחוייב בתשלום דמי-ביטוח, אשר לאחר דין-ודברים מתיש, הוחזרו לי.
5. עוד נודע לי, כחלק ממסע פרסום של חברת "סלקום", כי אני זכאי להחזר בסך 600 ש"ח, בגין גמר התחייבות ושדרוג המכשיר. פרט, שאם הייתי מתוודע אליו במועד השדרוג, הייתי שוקל רכישת מכשיר מתקדם מהדור שלישי (שכן דמי החבילה בסך 20 שקל לערך, למשך 36 חודשים, הם כערך ההחזר בקירוב).
6. הנני לקוח בחברת "סלקום" מיום הקמתה, כ-12 שנים. עומד בכל חובותיי, אך גם דורש זכויותיי.
7. במסגרת זו, אציין כי תלונתי לחברת "סלקום" בנושא לא נענתה בחיוב. תלונתי לחברת "דינמיקה" \ פניות הציבור לא נענתה מעולם, שכן לא ניתן להשיגם.
8. הנני אדם ואזרח מבוגר, שקול ואחראי, לכן אדרוש בכל תוקף טיפולכם הענייני בנושא, שכן קיימים 2 מרכיבים בסיטואציה, שלא מאפשרים לי להתגמש ולהתפשר: א. הטעייה והעלמת מידע מן הציבור (בנושא דמי החזר בגין שדרוג בגמר התחייבות). ב. מכשיר הטלפון לא עונה לציפיותיי בשימוש שגרתי. שכן לדוגמא, אני שוהה בחו"ל לעיתים-קרובות לתקופות ארוכות, משתמש בשירות סלקום חו"ל, אך כמו שצויין, במכשיר זה הנדסת-אנוש לקוייה במידה שעבורי, בלתי-ניתן להשתמש במכשיר.
9. לא אנצל את כל זמני בהתנהלות מול החברות "סלקום" ו"דינמיקה" בעניין זה. שכן, בראייתי, כפי שקיים סינכרון בתהליך ההתחברות ספק-זכיין אל מול הלקוח. הסינכרון צריך להתקיים לאורך כל תקופת ההתקשרות עד תומה (גמר התחייבות).
10. באם נושא זה לא ייפתר לשביעות-רצוני, אעבירו לטיפול ערכאות, אשר יאפשרו סיומו בדרך היעילה לטובת הכלל.
11. בתודה-מראש ובכבוד רב,

החזר בגין שדרוג למכשיר דור שלישי בגמר התחייבות, או לחילופין החלפת המכשיר לדגם אחר. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה