פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דינמיקה סלולר לא זיכתה אותי בגלל תפקוד לקוי שלהם! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה ביקשתי מחברת דינמיקה סלולר שתבטל לי את הביטוח שעשתה לשני מכשירי הסלולר שרכשתי לי ולבני לאחר שגיליתי שהנציגה עימה עשיתי את העיסקה הבטיחה לי הרים וגבעות שהתבררו כאויר.

התבקשתי לשלוח פקס ע"מ שיוכלו להפסיק לי את הביטוח ואכן עשיתי זאת. כאשר דיברתי עם נציג מכירות שטח שאלתי אותו אם יוכל לבדוק מה סטטוס הביטול שלי והוא ענה לי " זה בטיפול" מאז החברה המשיכה לחייב אותי עוד חמישה חודשים נוספים על שני הביטוחים, לאחר שמצאתי זמן בסדר היום העמוס שלי להרים טלפון ולשאול לפשר העניין, הם אכן זיכו אותי על המכשיר שלי אבל... על המכשיר של בני לא היו מוכנים לזכות מכיוון שאלה הם דמי היציאה שהייתי צריכה לשלם מכיוון שבני הלך לתחנת שירות שלהם ללא ידיעתי ועשה כביכול תיקון מה שהאריך את התחייבות של בני לחצי שנה.

א. בני הוא ילד בן 13!
ב. דינמיקה ביודעין וללא שום בדיקה איתי נתנו לו את "השירות" למרות שאסור לתת שירות לילד!
ג. מילא היה מקבל שירות, ואכן היו מחליפים לו אישזהו רכיב במכשיר הייתי מבליגה, אך לא רק זה אלא שאמרו לו שהחלק שהוא רצה לא קיים במלאי ונתנו לו איזה כפתור פלסטיק עלוב ובשיא הרצינות אני אומרת לא נראה לי שווה אפילו שקל, ז"א הוא אפילו לא קיבל את השירות\תיקון שרצה אך מבחינתם הוא קיבל שירות ולכן התחייב לחצי שנה נוספת!

אני רועמת וכועסת שלא מסכימים לזכות אותי על המכשיר של בני גם כן, מאחר וזאת היתה טעות נוראית מצידם לעשות שינוי כלשהו במכשיר של ילד בן 13 מבלי אפילו להרים אליי טלפון ולשאול אם אני מסכימה לכך!

מנסיון מר איתם, הקלטתי את כל השיחות אשר עשיתי איתם אשר בהם הנציג שלהם מציין שאכן היה אסור לתת שירות לבני מפאת גילו הצעיר.

אני דורשת החזר כספי + פיצוי נוסף על כל הזמן שביזבזתי והטלפונים הארוכים והמייגעים שביצעתי!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה