עוגמת נפש, זלזול |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר פניות טלפוניות ובכתב לחב' דינמיקה, ולאחר שעד היום לא קיבלתי כל תגובה והתייחסות הנני פונה בזו בתקווה שהנושא יגיע לפתרון סופי וחב' דינמיקה תתייחס סוף סוף ללקוחות שלה כראוי.
לפני כחצי שנה שידרגתי את המכשיר, אך לצערי הנציגה שכנעה אותי לקחת מכשיר שלא מתאים לצרכי, לאחר שהסברתי לה את הדרישות שלי ממכשיר, במהלך התקופה הייתי בשירות תיקונים הן בסלקום והן בדינמיקה (על המכשיר פרטתי במכתבי לדינמיקה), שבוע שעבר הייתי בסניף גבעתיים בשירות תיקונים, לאחר שביררתי האם ניתן להגיע לתיקון להפתעתי כאשר הגעתי נאמר לי שהטכנאי לא נמצא, לאחר שעת המתנה הנציגה לקחה את המכשיר שלי ונתנה לי מכשיר חלופי ישן, ולמחרת שוב נאלצתי לבזבז את זמני ולנסוע לקבל את המכשיר, נאמר לי כי המכשיר הוחלף, עוד במקום אמרתי לטכנאי שהיו לי תמונות חשובות במכשיר ושיעביר לי אותן אישכשהו הבחור שהיה בסניף אנא לי בלגלול ובצורה פוגעת ביותר גם שבקשתי שיפסיק להתלוצץ, מברור בסלקום נאמר לי כי עליהם להודיע על החלפת מכשיר ולהעביר לי את התמונות דרך המחשב, התקשרתי לשרות הלקוחות בחב' דינמיקה כאשר הצלחתי לדבר עם נציג שירות (כעבור יומיים) שם אותי בהמתנה ע"מ לברר האם המכשיר עדיין בסניף גבעתיים אך משום מה השיחה נותקה ועד היום (עבר שבוע) לא טרח לחזור אלי בתשובה. זאת ועוד שהסכום עבור שירות התיקונים ששלמתי עד היום 30 ש"ח לפתע קפץ ל-41 ש"ח ללא שום הודעה מצד החברה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
1. להחליף לי את המכשיר למכשיר שביקשתי מלכתחילה המתאים לצרכיי. 2. להשיג לי את התמונות, הוידאו ומס' הטלפון שנמחקו לי מהמכשיר הקודם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|