פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה הנ"ל גובה סכומי כסף גבוהים ללא סיבה מוצדקת נושא התלונה:
זיגדון עדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי עדי.
אחי, מעיין (בן 18) מבוטח אצל החברה הנ"ל כבר שנה וחודשיים.לפני כחודש נגנב לאחי המכשיר הסלולרי המבוטח - SK slider. כדרישה מצד החברה מעיין שילם השתתפות עצמית בגובה של 800 שקלים, ובתמורה מעיין קיבל מכשיר "מחודש". לאחר כשבועיים- שלושה מיום קבלת המכשיר המחודש, בזמן פתיחת הפומית בצורה רגילה הקפיץ האחראי לפתיחת הפומית השתחרר ושרט את הלוח האם דבר שלטענתם השבית את המכשיר, - החברה דורשת שוב מחיר גבוה 800 ש"ח לערך.
יש לציין שמעיין שומר על המכשיר ואין שום מכה חיצונית שתגרום לשחרור הקפיץ. כמו-כן, לא זכור לי שיש הוראות פתיחת פומית בהוראות הפעלה.
אני אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא.
כי אני בטוח שדבר כזה קורה להרבה אנשים נוספים.
תודה רבה, עדי.
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר - הפעלת אחריות היצרן ו/או הביטוח. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה