החברה הנ"ל גובה סכומי כסף גבוהים ללא סיבה מוצדקת |
נושא התלונה: |
זיגדון עדי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 19 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי עדי.
אחי, מעיין (בן 18) מבוטח אצל החברה הנ"ל כבר שנה וחודשיים.לפני כחודש נגנב לאחי המכשיר הסלולרי המבוטח - SK slider. כדרישה מצד החברה מעיין שילם השתתפות עצמית בגובה של 800 שקלים, ובתמורה מעיין קיבל מכשיר "מחודש". לאחר כשבועיים- שלושה מיום קבלת המכשיר המחודש, בזמן פתיחת הפומית בצורה רגילה הקפיץ האחראי לפתיחת הפומית השתחרר ושרט את הלוח האם דבר שלטענתם השבית את המכשיר, - החברה דורשת שוב מחיר גבוה 800 ש"ח לערך.
יש לציין שמעיין שומר על המכשיר ואין שום מכה חיצונית שתגרום לשחרור הקפיץ. כמו-כן, לא זכור לי שיש הוראות פתיחת פומית בהוראות הפעלה.
אני אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא.
כי אני בטוח שדבר כזה קורה להרבה אנשים נוספים.
תודה רבה, עדי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר - הפעלת אחריות היצרן ו/או הביטוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|