פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר ביטוח טלפון למכשיר שאבד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2007 אבד מכשיר הטלפון שלי, מדגם מתקדם מאוד בדור ה- 3.
כשביקשתי להפעיל את הביטוח שהיה לי עבורו דרך דינמיקה כדי לרכוש מכשיר חדש נאלצתי לשלם סכום גבוה מאוד ולכן סירבתי להצעה. ביקשתי מכשיר פשוט יותר, ונאמר לי כי אפילו יוכלו להשיג לי בחינם, אם לא אפסיק את תשלום הביטוח.
כשהגעתי לסניף דינמיקה בקניון איילון, לא היה ולא נברא. שוב ביקשו ממני לשלם על המכשיר. כמובן שסירבתי, אני הרי משלמת 35 ש"ח לחודש לביטוח, לא מגיע לי מכשיר חלופי כלשהו? ביקשתי לבטל את הביטוח, ומילאתי טופס מתאים לשם כך.
בחודש לאחר מכן, נדהמתי לגלות כי בחיוב החודשי של כרטיס האשראי יש הורדה לביטוח המכשיר (המכשיר שכאמור איננו עוד). פניה לשירות הלקוחות של דינמיקה נענתה כי יש למלא הוראה מפורשת לביטול הביטוח באחד הסניפים, כמו שבעצם עשיתי.
רק כשלושה חודשים אח"כ הופסקו הורדות הביטוח, וזוכיתי עבור חודש אחד בלבד!
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
אבקש זיכוי מלא עבור החודשים בהם שילמתי ביטוח אחרי שהמכשיר אבד. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה