פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרטים אישים ואי דיוק במחיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לדינמיקה לשדרג את הפלפון הפקיד שדרג לי את המכשיר כשהוא אמר לי שהמחיר הוא 360 ש"ח הוא שאל אם אני רוצה ביטוח וכל מיני שירותים אמרתי " כלום " מרוצה הלכתי הביתה אבל לאחר שבועיים אני מקבל מכתב מברק 013 שהם מודים לי שאני הצטרפתי לחברה לקבל שירות. בדקתי בחברה מה זאת אומרת שהם שמחים כי אני לא הצטרפתי ואני לא זוכר כי הם קיבלו ממני את הפרטים שלי וזה גם את פרטי הויזה שלי, עוד באותו היום הם מחקו אותי מהמאגר והפקידה מסרה לי כי את הפרטים העבירו לה מדינמיקה נהריה. רק לאחר ימים ולילות הסגתי את דינמיקה נהריה והמנהלת אומר כי זה הנוהג אצלהם וחוץ מזה אני גם חייב להרשם לאחת מחברות התקשורת.
כשקיבלתי את חשבון הויזה שלי נדהמי לראות כי החשבון שלי מחיוב על סך של 536 ש"ח וצר לי לומר כי אין לי כוח להמשיך ולהתקשר לדינמיקה נהריה
כספי ובזבוז זמן וטלפון סוג הנזק :
בדיקה ופיצוי ראוי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה