פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמים על ידי מנהלי החברה! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון הצפון נהריה כתובת:
נהריה קניון הצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 07 קניתי שני מכשירים מדור שלישי בחברת דינמיקה במסגרת מבצע 1+1 כאשר המכשיר הראשון הינו sony ericsson k800i והשני הינו מוטורולה k3 המכשיר הראשון (k800i) עולה לי כל חודש 64.90 ש"ח ואילו השני (k3) אינו מחוייב כלל ז"א בחינם (לא כולל שיחות). מאז שקניתי את המכשיר(k800i) רציתי להחליף אותו בגלל הרבה בעיות שהיו בו. יש לציין שעד אז במשך כל השנים היו לי מכשירים מסוג נוקיה, והמכשיר הנ"ל נקנה בעקבות לחץ של המוכרת בשם מירי מסניף נהריה קניון הצפון, משום שהשעה הייתה מאוחרת והם רצו לסגור כבר באותו יום. לאחר פחות משבוע, ביקשתי להחליף את המכשיר משום שהוא אינו ענה על הציפיות שלי ממנו, וכמו כן הפונקציות והממשק שהוא הציע אינו התאים לי. אך נענתי בשלילה וההסבר שניתן לי היה, שניתן לעשות החלפה רק ב24 השעות הראשונות. הסברתי להם שהנני חייל ואיני יכול להגיע בכל יום לסניף וגם אמרתי להם שב24 השעות הראשונות לא ניתן להכיר את המכשיר בגלל הזמן הקצר, ובמיוחד משום שיש להטעינו במשך 24 השעות הראשונות כאשר הוא כבוי. דבר זה אינו עניין אותם ונאלצתי להשלים עם העובדה שאני אשאר עם המכשיר הנ"ל. והשלמתי! נוסף על כל זה התחילו לצוץ אין סוף בעיות למכשיר ורמת האכזבה שלי גדלה באופן דרסטי! הבעיות כללו: ניתוקי שיחות תוך כדי שיחה, מקשים שאינם הגיבו טוב, ג'ויסטיק נהרס לאחר כמה זמן, איבוד רמת קליטה עד כדי אין קליטה כלל, כיבוי בלתי רצוי של המכשיר, איבוד קליטת דור 3 דבר שגרם לאי זמינות לביצוע שיחות וידאו וכמו כן גלישה ממש איטית באינטרנט הסלולרי אי קבלת שיחות כאשר המכשיר דולק ועובד כרגיל וכו'... על כל תקלה נאלצתי לנסוע לסניף למרכז שירות טכני נהריה כדי שיתקנו את הבעיות. התשובות שניתנו לי בקשר לקליטה היו "זה ידוע שישנן בעיות של דור שלישי יש באפשרותך לבחור לרשת GSM במקום דור 3 ובכך לפתור את בעיות הקליטה". מה שהם הציעו היה בעצם לוותר על דור 3 אך עדיין לשלם בגדר חובה כל חודש בנוסף לתשלומים הקבועים 19.90 ש"ח על כך שמכשיר זה הינו מכשיר דור 3 וכרטיס usim שתומך דור 3 (לא הייתה אפשרות לקנות מכשיר ללא כרטיס סים חדש התומך דור 3)!
במשך כל הזמן הזה שנאלצתי לחזור ולנסוע לסניף על מנת לתקן בעיות חוזרות של המכשיר. ביקשתי ממנהל הסניף בשם יניב להחליף את המכשיר בגלל כל התקלות שלו, אך הוא אמר לי שיכול להיות פשוט ש"נפלתי" על מכשיר עם בעיות, והם יחליפו לי אותו למכשיר (ברזל) אחר, אך מאותו סוג ודגם. יש לציין כי המכשיר שניתן לי אינו היה חדש. במעמד ההחלפה (חודש אוקטובר 07) הצלחתי לשכנע את המנהל ולקבל התחייבות כי במידה וגם במכשיר החדש מאותו הסוג והדגם יחזרו התקלות אוכל להחליף לכל מכשיר שאבחר, אם כי במידה ואבחר במכשיר יקר יותר אוסיף את ההפרש. יש תדפיס אצלי ביד מתוך מערכת של דינמיקה המוכיח זאת!!!!!!! מה שכן, פה רק התחילו הבעיות עם דינמיקה! איכשהו המסמך נעלם מתוך המערכת וכאשר ביקשתי לברר איך זה קרה נאמר לי שאולי פשוט המנהל שכח ללחוץ אישור להכנסת ההערה והדפיס לי זאת לפני שעשה כן.
שלאחר שקיבלתי את ההתחייבות הנ"ל אמרתי לעצמי שאתן סיכוי למכשיר האחר שקיבלתי כי ייתכן שבאמת "נפלתי" על מכשיר לא טוב. אך כאשר ראיתי שהמכשיר החדש מציג את אותן הבעיות החלטתי לממש את ההתחיבות שניתנה לי על ידי מנהל! בדינמיקה! בשם יניב. הגעתי לסניף עם אמא שלי וגיליתי שהתחלפו שם המנהלים ומאז ועד היום מנהלת אותו אלין שהיא כמובן לא הכירה את הסיפור ולקח לה כמה ימים איך לא? לברר למה באמת התחייב המנהל הקודם למרות שהצגתי לה את המסמכים שהודפסו על ידיו, ד"א במקרה הזה גיליתי שההערה אינה נכנסה למערכת! משום שהמנהלת אלין אמרה לי ששום הערה כזאת לא מופיעה במחשב ואז הצגתי לה את ההתחיבות המודפסת מתוך המערכת שלהם. לאחר כמה ימים של בירורים אלין התקשרה אליי ואמרה שיש אישור שהמנהל יניב מאשר שהוא כתב זאת במערכת וכמו כן שהוא התחייב בפניי גם בכתב לגבי מה שהצגתי לה ושהוא מאשר כל דבר שאמרתי לה. יום לאחר השיחה הטלפונית הגעתי עם אמא שלי לסניף בנהריה על חשבון העבודה שלה על מנת להחליף את המכשיר למכשיר מסוג נוקיה N95 לקחתי את אימי משום שהמכשיר עולה יקר ואין לי מסגרת על גודל כזה באשראי. כאשר הגענו לשם גילינו פתאום שלא ניתן לבצע החלפה על בסיס טענה שמכשיר זה הינו יקר מידי והוא רמה אחת מעל שאר המכשירים. המנהלת אלין אמרה לי ולאימי שנוכל להחליף לכל מכשיר שנרצה פרט לזה. ואני שאלתי את אלין למה פתאום זה ככה ולמה לא אוכל להחליף למכשיר N95? על פי ההתחיבות אני יכול להחליף לכל מכשיר שאני אבחר! כך כתוב אמרתי לה, ובנוסף לזה אמרתי שאני הרי לא מבקש את המכשיר במתנה או משהו כזה אלא אני אשלם עליו כמו כל אחד ועל פי העלות שלו. אך בכל זאת קיבלתי סירוב! מיותר לציין על עוגמת הנפש שנגרמה לי בשל כך. היו לי הרבה בעיות במכשיר הראשון והשני שהם החליפו, ועל כך שנאלצנו לנסוע עם אימי על חשבון זמן פנוי שלי ועל חשבון עבודה שלה בכדי לקבל סירוב לאחר שיום קודם לכן נאמר שיש אישור להחליף! המנהלת אלין אמרה שאני יכול לפנות לשירות לקוחות דינמיקה בטלפון *6656 התקשרתי לשם והסברתי את הבעיה לפקידת שירות והיא אמרה שעליי לשוחח עם מנהל שירות לקוחות. נאמר לי שתוך 48 שעות ייצור עימי קשר מנהל שירות לקוחות. מיותר לציין שזה לא קרה! לאחר כמה ימים שהמנהל לא חזר אליי התקשרתי לשם שוב והתלוננתי על כך. הפקידה אמרה שהיא מצטערת ושהיא שולחת שוב מייל תזכורת שיחזרו אליי ואמרה לי שוב פעם לחכות 48 שעות אני סירבתי ואמרתי לה שאני דורש לדבר עם מנהל עכשיו כי לא ייתכן שכך מתנהלת חברה!!! היא אמרה שאין אפשרות כזאת ואין לה מה לעשות. נאלצתי לחכות עוד פעם 48 ועוד פעם לא חזר אליי מנהל שירות לקוחות!!!!!!!!!! באותה תקופה ירדנו לשרת בעזה ולא היה לי זמן להתעסק בסיפור הזה, ועבר כמה זמן, בסביבות שבועיים עד שהתקשרתי אליהם בפעם השלישית ואמרתי להם שכבר פעמיים דרשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות הבטיחו לי שיחזרו אליי והמנהלים לא חזרו! התשובה שקיבלתי הייתה מצטערים אבל אנחנו גם אנשים ויכולים לשכוח וכו'..... התשובה הזאת עוד יותר עיצבנה אותי והתחלתי לראות באמת את הפרצוף האמיתי של חברת דינמיקה ולהבין שכל הדברים וההשתלשויות הנ"ל אינן מקריות אלא כי כך מתנהלת החברה הזאת! בפעם השלישית שהתקשרתי הובטח לי שבאותו יום יחזור אלי מנהל שירות לקוחות ואכן להפתעתי אכן חזר אליי מנהל בשם איתן ברס! כל השיחות שלי בטלפון עם המנהל הוקלטו בפלאפון שלי כי פשוט כבר הבנתי כי אחרי זה לא ניתן יהיה להוכיח כלום בלי זה כפי שהיה לי עם המסמך של המנהל בשם יניב! ושזהו הפיתרון היחיד לצערי,פשוט להקליט. לאחר שהסברתי לאיתן ברס את הבעיות והטענות שנאספו אצלי בזמן הזה כלפי החברה על הסחבת והטירטורים והסבל שנגרם לי, ולאחר כמה ימים של שיחות מייגעות ושליחה המסמכים שהיו בידי ובירורים בינו לבין המנהל יניב ולבין המנהלת אלין ולאחר קבלת כל האישורים מכל מי שצריך הגיע היום המיוחל, ואיתן ברס הודיע לי שהתקבל אישור סופי וזה מופיע במערכת של דינמיקה והמנהלת אלין עודכנה אישית שאני יכול להגיע לסניף של דינמיקה עדיף בנהריה ולהחליף את הk800i לN95 הכל סגור סופית. נאמר לי על ידי איתן ברס שאני קיבלתי אישור לבטל את העיסקה שלי, לקבל את כל הכסף ששילמתי על כל החודשים ולפתוח עיסקה חדשה של N95 למשך 36 חודשים! (מוקלט בפלאפון) כפי שציינתי קודם לכן הינני חייל ועכשיו, והיחידה שלי עדיין בעזה נכון ליום זה 9/3/08 ואימי עובדת שבוע ערב שבוע בוקר ועל פי היציאות שלי הבייתה היה לי קשה לתאם עם אימי תאריך ששנינו נוכל להיות ביחד בסניף על מנת לבצע סוף כל סוף את ההחלפה המיוחלת! לאחר האישור שהתקבל בסביבות התאריך 29/01/08 מאיתן ברס(יש בידי אישור מודפס על כך שהתקבל אישור לבצע את ההחלפה בנוסף ישנו הדפס על כך שכל המנהלים שמעל איתן ברס נותנים את הסכמתם לביצוע המהלך. כל זה מתוך המערכת של דינמיקה!) הצלחנו לקבוע עם אימי לתאריך 28/2/08 והגענו לסניף על מנת לבצע את העיסקה. כמובן שהם עוד פעם לא הסכימו בטענה שעבר כבר הרבה זמן מאז האישור (כחודש) אבל לאחר שהסברתי להם שאני חייל ואמא שלי עובדת שבוע ככה שבוע ככה ושזה היום הקרוב ביותר לאישור שבו יכולנו להגיע ביחד הם השתכנעו ונתנו אישור. באותו רגע לא היה בסניף את המכשיר והצעתי להם שאני יכול לנסוע לקניון לב המפרץ (שם היה) ולקחת משם כי אני לא יודע מתי אוכל בפעם הבאה. ושאיני רוצה למשוך זאת כי גם ככה אני סובל עם המכשיר שיש לי ואני כבר רוצה לסיים עם כל הנושא. אבל הם אמרו שאנו חייבים קודם כל לסגור את כל הניירת של ביטול העיסקה הישנה ופתיחת החדשה ורק לאחר מכן אוכל לנסוע לאסוף את המכשיר מלב המפרץ אני ואמא שלי אמרנו טוב בואו נסיים כבר עם כל זה. לאחר שכבר קיבלו אישור מהאשראי של אמא שלי וכבר תפסו מסגרת הם נזכרו שעוד הפעם אי אפשר לבצע את השינוי! לאחר כל החודשים האלה של הסבל הבלתי ניתן לתיאור הזה לאחר קבלת כל האישורים מכל הגורמים הרלוונטים בנוסף לכל ההוכחות הכתובות והמוקלטות ולאחר ההפניות שלי מגורם אחד למשנהו ללא סוף הם מצאו עוד סיבה למה לא להחליף את המכשיר!!! הסיבה הפעם הייתה שלקחתי מבצע 1+1 ומה שנאמר לי זה שמבחינה טכנית במחשב לא ניתן לשנות את המכשיר שלי למכשיר אחר בגלל המכשיר הנוסף שקיבלתי במתנה. הם אמרו שהמבצע של ה1+1 כבר לא קיים היום ולכן לא ניתן פשוט לעשות החלפה בין k800i לN95 מבלי לפגוע במכשיר שקיבלתי במתנה. (בנוסף לכל זה האשימו אותי בסניף בזה שלא אמרתי שזה מבצע 1+1 ואני שאלתי אותם מה אתם חושבים שזה הדבר היחיד שאני חושב עליו ואיפה אז אתם? העבודה שלכם? לכם
עלבון, כספי(נסיעות דלק,על חשבון עבודה), סוג הנזק :
החלפת K800I למכשיר שאני אבחר על פי ההתחיבות מצד מנהל בדינמיקה ללא פגיעה בתנאי המכשיר במתנה או על ידי ביטולו של המכשיר במתנה לגמרי כולל סגירת קו בנוסף על הK800I פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה