פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול תוכנית כתוצאה מחוסר גלוי נאות, וגביית כספים ברמאות נושא התלונה:
שלם שלום שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:
כל מטרתי הייתה לשדרג שני מספרי טלפון קיימים על מנת להוזיל עלויות!

בתאריך 07.01.2008 ניגשתי לחנות דינמיקה (משווק מורשה של סלקום) בקניון ערים כפר סבא, טיפלה בי בחורה בשם מעיין שהייתה נציגת מכירות, היא הציעה לי תוכנית 1+1 והסבירה לי דברים אלו:
עלות כל מכשיר נייד + התוכנית תעלה כ-20 ₪ דמי אחזקה + 10 ₪ עבור 4 יעדים מועדפים.
סה"כ עלות אחזקה חודשית עבור כל מכשיר (לפני שימוש כלשהו) 30 ₪ (כולל מע"מ),
לתקופת התחייבות של 36 חודשים.

לאחר מספר ימים עיינתי בפירוט כרטיס אשראי ולתדהמתי גיליתי שחויבתי בסכום של 1584 ₪ מסלקום, מיידית התקשרתי לשירות לקוחות על מנת לדעת מה פשר העניין, נעניתי כי אין באפשרותם לתת לי כל מידע היות וכל העסקה נעשתה על שם אישתי?? ( כיצד יתכן כאשר למעשה אישתי אפילו לא הייתה לידי).
מה שקרה זה שנציגת שירות לקוחות עשתה שיחת ועידה עם אישתי ורק לאחר מכן הסבירה לנו. א'- כי אין לה שום מושג על מה נעשה החיוב, (למרות שעסקת החיוב מופיעה תחת השם סלקום).
ב'- כי יש חיוב נוסף כל חודש על שירות אינטרנט (שעליו לא נאמר לי שום דבר,מה גם שלא אני ולא אישתי משתמשים בדבר זה) וכי עלי לברר את זה עם המקום בו רכשתי את המכשירים.
כבר בסיום השיחה ניגשתי למשווק דינמיקה ופגשתי את דורון שהוא סגן מנהל במקום (מעיין לא הייתה) סיפרתי לו את השתלשלות הדברים ובנוסף ביקשתי ממנו שימציאו לי העתק של העסקה,לבסוף לאחר שלא יכול היה לעזור, אמר לי כי הוא יעביר את הנושא למנהל המקום וכי הוא מתחייב שמחר יתקשרו אלי,
לאחר יומיים שלא קיבלתי שום צלצול התקשרתי שוב לדינמיקה ושוב ענה לי דורון,והבטיח שוב שיחזרו אלי, ואף אחד לא חזר אלי!! (ואף לאחר מספר ימים שפגשתי אותו ברחוב).

התקשרתי שוב ושוב לשירות לקוחות, והסברתי שוב ושוב את העניין,וקיבלתי שוב אותם התשובות שאין הם יכולים לעזור לי.

מכאן ואילך התברר לי יותר ויותר שנעשתה כאן תרמית גדולה. נחסך ממני מידע (חוסר גילוי נאות) נעשה שימוש בכרטיס האשראי לי במרמה ובעורמה, אי רצון משווע לקבל את דברי, והתעלמות מוחלטת מצד סלקום.

מאחר וראיתי כי המצב לא מתקדם לשום מקום התקשרנו שוב אני ואישתי בתאריך 21/02/2008 לסלקום, ענתה לנו בחורה בשם מירית (שהייתה מאד נחמדה וסבלנית), הסברנו לה שוב את מהלך הדברים ואמרנו לה שאנחנו מאד מאד מבקשים לאור כל ההתעלמויות של סלקום מאיתנו לבטל מיידית את ההסכם שלנו איתם ושיחזירו לנו את כל הכספים המגיעים לנו, אך גם כאן לא נעשה דבר.

17-03-08 סוף סוף חזרו אלי משירות לקוחות! בחורה בשם קרן ביקשה ממני (בערך בפעם ה 20 ) לספר לה את השתלשלות הדברים, לאחר שסיפרתי את הכל אמרה לי כי היא מבינה אותי ונראה כי מדובר פה בטעות אנוש שלא בכוונה(הייתכן??)אבל למרות הכל היא לא רואה לנכון לקבל את בקשתי(להחזיר אותי לתוכנית הקודמת).

ואלו הם הדברים שנעשו במרמה:
1. בקשתי הייתה שכל הטלפונים (שני המספרים) יהיו על שמי (אך בפועל נרשמו על שם אישתי).
2. שהחיוב החודשי ייעשה דרך כרטיס האשראי שלי בלבד,(אך בפועל הדבר לא נעשה, אלא נעשה דרך חשבון בנק של אישתי), הערה: כאן למעשה נמסר הכרטיס אשראי שלי לאותה נציגת מכירות שעשתה בו שימוש ברמאות בחיוב של 1584 ₪ ללא ידיעתי וללא הסכמתי.
3. הסתרת מידע כי בתוכנית זו יש (בנוסף ל-30 ₪ המצוינים לעיל) בנוסף דמי שימוש של כ-20 ₪ במשך כל חודש עבור גלישת אינטרנט גם ללא שימוש.

בהתאם לזאת ואי לכך אני דורש במיידי:
א' - להתנתק מתוכנית זו ולקבל את כספי בחזרה שנלקח ממני במרמה.
ב' – להשיב את הקווים אותם ניתקתם לתפקוד מלא.
ג' - ריבונו של עולם למרות הכל מה היא כבר בקשתי, לחזור לתוכנית הקודמת!
תאוות הבצע שלכם היא כל כך גדולה? עד מתי תמשיכו לטמון ראשכם
בחול ולהתנער מאחריות בצורה כל כך מגעילה?

נ.ב. בושה וחרפה לכם להתנהג כך ועוד ללקוחות ותיקים של שנים.



כספי סוג הנזק :
לקבל את כספי בחזרה שנלקח ממני במרמה, לחזור לתוכנית הקודמת. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה