פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי ביטוח על מכשיר םלקום למרות שכבר לא לקוחה של סלקום כ-10 שנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 שנים קניתי מכשיר סלולרי של חברת סלקום,כאשר במהלך העיסקה הוצע לי לעשות ביטוח.בנק' זו חשוב לציין כי חברת סלקום מבטחת את לקוחותיה דרך חברת סאני תקשורת (דינמיקה).עשיתי את הביטוח וחתמתי על העסקה. כעבור שנה התנתקתי מסלקום והחזרתי להם את המכשיר ובנוסף לכך וידאתי עם הנציג כי גם התשלום על הביטוח יופסק. כעבור חודש ראיתי שחוייבתי בגין הביטוח,לכן התקשרתי ישירות לחברת סאני(דינמיקה) על מנת לברר על פשר העניין. במהלך השיחה הבהרתי לנציגה כי עברתי לחברת פלאפון ואינני עוד לקוחה של סלקום.הנציגה אמרה לי כי חברת סאני עובדת עם כל החברות ולכן הביטוח יועבר ויחול על המכשיר שרכשתי מחברת פלאפון(היא אף הגדילה לעשות וביררה את מס' הטלפון החדש ואת דגם הטלפון).לאחר בירור זה חויבתי כל חודשיים בסכום של 145 ש"ח(מתוך מחשבה שמדובר בביטוח על מכשיר הפלאפון שברשותי).לפני מס' ימים התקשרתי אל חברת סאני על מנת לשנות את פרטי ההרשאה הבנקאית ונאמר לי שהם מספקים שירותי ביטוח אך ורק ללקוחות סלקום. הזדעזתי לגלות כי אני משלמת כ-8 שנים על ביטוח של מכשיר שלא נמצא עוד ברשותי ואף הוחזר לחברת סלקום!!! בדינמיקה נאמר לי שהם לא קיבלו עידכון מסלקום על כך שאינני עוד הלקוחה שלהם,לכן המשיכו לחייב אותי. חשוב להזכיר כי אני באופן אישי עשיתי זאת כחודש לאחר ההתנתקות והוטעתי ע"י הנציגה ,כפי שפורט קודם. ביקשתי מנציגות דינמיקה וסלקום שיטפלו בבעיה ויחליטו אצל מי נפלה הטעות ( סלקום שלא עידכנו במשך 8 שנים שאני כבר לא הלקוחה שלהם או דינמיקה שהמשיכו לגבות למרות העידכון האישי שלי)ויחזירו לי את כספי. נציגת סלקום כמובן התנערה מאחראיות והעבירה את הכדור לפתחה של דינמיקה,ואילו בדינמיקה דיברו איתי בחוצפה ,לא אפשרו לי לדבר עם מנהלי המשמרת ואף הורידו אותי מהקו פעם אחר פעם.אינני יודעת איזו חברה אמורה לשאת באחריות למה שהתרחש,העובדות הן שאני לא לקוחה של אף אחת מהן(כבר 8 שנים) והן עדיין קיבלו כסף שלא מגיע להם ולא נתנו שום שירות בתמורה.למיטב הבנתי ,הבעיה שלי די נפוצה ואף הוגשו תלונות דומות למע' של "שומר מסך" .אשמח מאוד אם תוכלו לסייע לי במאבקי משום שתלונותיי לא נענו עד כה.
כספי סוג הנזק :
החזר של כל הסכום שנגבה ממני בכל התקופה שאני לא לקוחה של סלקום+ריבית. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה