פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה בביטוח. נושא התלונה:
dabush pini שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכבת 8 א.ת סגולה פתח תקווה כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר ניגשתי לחברה לפני בערך שנה על מנת לבטח את שני מכשירי הסלולר שברשותי קיבלו את פניי בשמה וביטחו...לא נאמר שום דבר לגבי שום הגבלות\קנסות.
שאלתי במיוחד! לגבי ביטול והאם יש קנס יציאה? אמרו לי לא... מתי שתרצה אתה מנתק ומשלם את מס הימים היחסי של אותו חודש ביטול.
כיום ניגשתי לבטל את הביטוחים בסניף דינמיקה, ונאמר לי שאני לא יכול לעשות זאת, כי ביקרתי במעבדה שלהם בחצי שנה האחרונהת שאלתי למה? נאמר לי במעמד החתימה על ביטוח שאני יכול לבטל בכל זמן ולא נאמר לי שאם אני מכניס מכשיר לטיפול אני מחוייב אוטומטית לחצי שנה נוספת , התשובה שקיבלתי היא "זאת המדיניות".
לא במעמד הכנסת המכשיר לטיפול ולא במעמד החתימה על החוזה לא נאמר לי ולו פעם אחת שאם אני מכניס מכשיר לטיפול אני מתחייב לחצי שנה.
עכשיו שאני רוצה לבטל אני נדרש לשלם קנס. זו רמאות, והונאה לאור יום!
כאשר שאלתי את המוכר בסניף קניון הזהב , למה לא נאמר לי שאם אני מכניס מכשיר לטיפול אני חמוייב לחצי שנה במעמד הרישום לביטוח?????
התשובה הייתה מרגיזה במיוחד!! והיא :"נראה לך באמת שיגידו לבן אדם שעושה ביטוח "אם אתה מכניס מכשיר לתיקון אתה מתחייב אוטומטית לחצי שנה?? אם היינו אומרים את זה אף אחד לא היה עושה ביטוח! "

בבקשה תעזרו לי לבטל את הקנס הזה...אני בטוח שעוד הרבה אנשים סובלים מהם!
תודה מראש.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול קנס יציאה. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה