פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אזהרה:מוכרים מכשיר משומש במחיר של חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ירקונים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.סיפור מעניין על רשת דינמיקה(חברה משווקת של סלקום).לקרוא ולהפנים.לקוחה שידרגה את המכשיר הישן,מנוקיה ישן לסמסונג חדיש,חתמה כמובן על הוראת קבע והלכה לביתה.שמה של הנציגה המוכרת הוא עינבל.במהלך למידת פעולות המכשיר באופן מעשי גילתה הלקוחה שהמכשיר אינו חדש אלא היה משומש אצל לקוח אחר שאולי התחרט על קנייתו והחזירו לדינמיקה בתוך 24 שעות מרגע הקניה,כמו שהחוק מאפשר.ובכן,הלקוחה חזרה אל דינמיקה לאחר יומיים כי היא לא ידעה שמותר לבטל עיסקה בתוך 24 שעות וכמובן שבדינמיקה לא טרחו ליידע אותה.עינבל הנציגה המוכרת היתה במקום והלקוחה פנתה אליה,הלקוחה הסבירה לעינבל את הבעיה ועינבל אמרה בתגובה "לא יכול להיות",למזלנו היתה הוכחה וההוכחה זה התמונות הישנות שהיו במכשיר.עינבל היתה בהלם מההוכחה.הלקוחה ביקשה להחזיר את המכשיר ולבטל עיסקה אך נאמר לה שזה בלתי אפשרי ושבאפשרותה לקבל מכשיר אחר במקום.מחוסר ברירה הסכימה הלקוחה ולקחה הפעם מכשיר מוטורולה חדיש במקום הסמסונג המשומש.לאחר מספר ימים מגלה הלקוחה שמכשיר המוטורולה החדש שברשותה הוא שוב מכשיר שהיה בשימוש.היא סברה כך כי המצלמה היתה תקולה,הסוללה היתה נגמרת בתוך כמה שעות לאחר הטענה של לילה שלם ו...היתה הקלטה של אדם שהשתמש במכשיר לפני שנקנה בידי הלקוחה האומללה.חזרה הלקוחה שוב אל סניף דינמיקה והראתה את הדבר לנציגה שקראה למנהלת המקום ששמה הוא ילנה.הפעם נתגלתה הבעיה:ילנה סיפרה שהמכשירים שנמכרים בסניף הינם מכשירים שמשמשים לתצוגה,אך הם מוכרים אותם כמכשירים חדשים.הלקוחה כבר התייאשה וביקשה לבטל עיסקה כי איבדה אמון בעסק שמרמה את לקוחותיו באופן שיטתי.כמובן שהבקשה נדחתה ושוב הציעו מכשיר חדש ושוב מחוסר ברירה הסכימה הלקוחה לקחת את המכשיר "החדש" שהוצע לה.מעניין מתי תגלה שוב שהמכשיר שברשותה אינו חדש.אגב,במשך כל הימים האלו היינו במשא ומתן אינסופי עם סלקום שכמובן לא הסכימה לקחת אחריות על המשווקת שלה שמוכרת את שירותיה.ויש לי גם בונוס בשבילככם:אני,הכותב את התלונה,אח של הלקוחה וגם אני בעצמי לקוח של סלקום.הלכתי לסניף דינמיקה האמור ושאלתי "בתמימות" אם המכשירים שנמכרים הינם מכשירים חדשים מהקופסא,התשובה שקיבלתי היתה "כמובן"...
עוגמת נפש.ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה