פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דינמיקה - טיפול לקוי נושא התלונה:
גרה דורון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כשנה רכשתי מכשיר (סוני אריקסון K800 I ) מחברת דינמיקה !!
וכמו כן הביטוח על המכשיר הוא תחת חברת דינמיקה .
חודשיים לאחר הרכישה התחילו בעיות במכשיר (קליטה .מקשים לא תקינים .ניתוקים ועוד ועוד )
במהלך השנה האחרונה המכשיר היה בבדיקה לפחות 5 פעמים שבהן המכשיר "תוקן" והוחלף
מספר פעמים .הבעיות לא ניפתרו וכרגע מספר ימים לאחר שקיבלתי כביכול מכשיר חדש
(עבודת לגו של הטכנאים במקום ) המכסה לא מתאים .צבע שונה..זכוכית פגומה במכשיר.ואי יכולת לנווט בכפתור ניווט.
היום אני במצב שאיבדתי אמון מוחלט בחברה הנ"ל לאחר שרכשתי 2 מכשירים יקרים .היחס של החברה הוא לא רציני ובטח לא טיפול יסודי .
כמו כן המקרה שתואר פגע בי מיקצועית מכיוון שאני עובד בתפקיד שמצריך להיות זמין ובעל יכולת מינימלית לנהל שיחה ללא ניתוקים ועוד...
אבקש התייחסות החברה בהקדם האפשרי.
תודה
מכשיר חדש מהקופסא פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה