|
|
|
|
|
|
דינמיקה - טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
גרה דורון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 13 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כשנה רכשתי מכשיר (סוני אריקסון K800 I ) מחברת דינמיקה !!
וכמו כן הביטוח על המכשיר הוא תחת חברת דינמיקה .
חודשיים לאחר הרכישה התחילו בעיות במכשיר (קליטה .מקשים לא תקינים .ניתוקים ועוד ועוד )
במהלך השנה האחרונה המכשיר היה בבדיקה לפחות 5 פעמים שבהן המכשיר "תוקן" והוחלף
מספר פעמים .הבעיות לא ניפתרו וכרגע מספר ימים לאחר שקיבלתי כביכול מכשיר חדש
(עבודת לגו של הטכנאים במקום ) המכסה לא מתאים .צבע שונה..זכוכית פגומה במכשיר.ואי יכולת לנווט בכפתור ניווט.
היום אני במצב שאיבדתי אמון מוחלט בחברה הנ"ל לאחר שרכשתי 2 מכשירים יקרים .היחס של החברה הוא לא רציני ובטח לא טיפול יסודי .
כמו כן המקרה שתואר פגע בי מיקצועית מכיוון שאני עובד בתפקיד שמצריך להיות זמין ובעל יכולת מינימלית לנהל שיחה ללא ניתוקים ועוד...
אבקש התייחסות החברה בהקדם האפשרי.
תודה
|
מכשיר חדש מהקופסא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|